خبرگزاری کار ایران

حسنوند

قابلیت‌های استان بوشهر در رده یک کشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۰

این استان با داشتن ویژگی‌های منحصر به‌فرد در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همجواری با کشورهای گوناگون در رده یک کشور است.

ایلنا: فریدون حسنوند؛ استاندار بوشهر شب گذشته (سه‌شنبه ۲۵ تیرماه)، در آیین ضیافت افطاری بانوان فرهیخته، اظهارداشت: استان بوشهر که در راه پیشرفت و توسعه پرشتاب گام برمی‌دارد حمایت و مساعدت همه جانبه قشرهای مختلف می‌طلبد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، وی با بیان اینکه در این مسیر پر فراز و نشیب حمایت زن و مرد با هم تفاوت نمی‌کند تاکید کرد: اگر بنا باشد نام محرومیت بر چهره استان بوشهر نباشد و این استان مقابل چشمان ما نازیبا نباشد، باید پتانسیل‌های باالقوه این استان زرخیز با مساعدت و همکاری همه آحاد را به باالفعل تبدیل کنیم.
این مقام ارشد استان بوشهر تصریح کرد: این استان با داشتن ویژگی‌های منحصر بفرد در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس در رده یک کشور است که باید از این توانمندی منحصر به‌فرد برای بهره‌مندی بیشتر مردم بهره کافی را برد.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه ایرانی با توجه به اقتضائات و نقششان در امر توسعه پایدار محسوب می‌شوند، تصریح کرد: نقش‌آفرینی و قبول مسئولیت زنان در جامعه برای توسعه و پیشرفت برای همه مردم پذیرفته شده است.
حسنوند بیان کرد: زنان با فعالیت‌های خود در عرصه‌های گوناگون، به‌ویژه عرصه مدیریتی توانمندی یک زن مسلمان را به منصه ظهور رساندند. به‌گونه‌ای که این توانمندی زنان در انتخابات ۲۴ خرداد نمایان شد و مردم استان بوشهر با اعتماد به زنان، آنان را به‌عنوان نماینده خود در شورای اسلامی انتخاب کردند.
وی تاکید کرد: با توجه به نقش مهم زنان در توسعه و پیشرفت جامعه ضرورت دارد، به تجربیات آنان بیش از گذشته توجه شود تا در امر توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه مشارکت بیشتری کنند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نقش زنان در جامعه و پست‌های مدیریتی توجه ویژه شده است، بیان کرد: در استان بوشهر نیز بر این باور هستیم که حضور زنان در پست‌های مدیریتی می‌تواند مثمر ثمر باشد و از پتانسیل حاصل از حضور آن‌ها در مناصب مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استفاده بهینه را نمود.
حسنوند زنان استان بوشهر را متدین، فهیم و متفکر دانست و گفت: اگر بنا باشد نام نازیبای محرومیت از استان بوشهر زدوده شود لازم است همت بلند و والای خود را برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت نشان دهیم و نقش زنان در این عرصه همانند مردان مهم و بسیار با اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز