خبرگزاری کار ایران

۱۲ شهریور؛

همایش ملی رئیسعلی دلواری در بوشهر برگزار می‌شود

کد خبر : ۹۹۵۱۹

باید به گونه‌ای رئیس‌علی و سایر دلاورمردان مبارزه با استعمار را معرفی کنیم که نسل جوان ما به اسطوره‌های خود افتخار کنند.

ایلنا: مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر گفت: همایش ملی بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری ۱۲ شهریور با شکوه هرچه تمام و درشان این شهید بزرگوار در بوشهر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبر گزاری ایلنا، خلیل عبداللهی در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی شهید رئیسعلی دلواری با بیان رشادت‌های این بزرگ مرد مبارزه با استعمار افزود: باید به گونه‌ای رئیس‌علی و سایر دلاور مردان مبارزه با استعمار را معرفی کنیم که نسل جوان ما به اسطوره‌های خود افتخار کنند.
وی افزود: رئیسعلی دلواری سبب شد که ملت ما در برابر استعمار پیر ایستادگی کند و تن به ذلت ندهد، باید یاد و حرکت این استعمارستیز را به بهترین شکل گرامی بداریم.
مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه همایش روز ملی مبارزه با استعمار ۱۲ شهریور با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این همایش با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
عبداللهی تصریح کرد: سخنرانان کشوری، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های فرهیخته و فرهنگی بزرگ استانی و ملی در این همایش حضور خواهند داشت و تلاش ما این است همایش با کیفیت مطلوب برگزار شود که انجام تعاملات موثر در این زمینه ضروری است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع نیازمندی‌هایی را که در حوزه ما باشد پشتیبانی می‌کنیم و محل اسکان مهمانان و پذیرایی از آنان نیز در حال تدارک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز