خبرگزاری کار ایران

سازمان فرهنگی شهرداری قدس برنامه‌های ایام سوگواری برگزار می‌كند

کد خبر : ۲۱۱۹۷

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس گفت: این برنامه ها با محوریت موضوعی عاشورا، كربلا، شهادت، شجاعت، شهامت و وفاداری به اسلام واهل بیت (ع) برگزار می شود.

ایلنا - شهر قدس: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس برنامه هایی جهت  ایام سوگواری برگزار می كند.

به گزارش ایلنا از شهر قدس مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش گفت: برگزاری مسابقات كنابخوانی ویژه این ایام، همایش شیرخوارگان حسینی، برگزاری 2 مراسم شب شعر، برگزاری 7 برنامه تعزیه خوانی، برگزاری 12 مراسم و محفل سوگواری، برگزاری نمایشگاه عكس و ایستگاه های فرهنگی - صلواتی از برنامه های اجرایی مراكز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس است.

داود حبیبی همایش های مذهبی و تعزیه خوانی را از تأثیرگزارترین آموزه های دینی و اعتقادی در شناساندن فرهنگ عاشورایی و ارزش های آن عنوان كرد و افزود: این برنامه ها با محوریت موضوعی عاشورا، كربلا، شهادت، شجاعت، شهامت و وفاداری به اسلام واهل بیت (ع) برگزار می شود.

وی تصریح كرد: برگزاری دومین فراخوان عكس های عاشورایی در سطح كشور نیز ازدیگر برنامه های پیش بینی شده سازمان در این ماه است.

مدیر روابط عمومی سازمان برگزاری همایش های مذهبی و توزیع پوستر را از دیگر اقدامات انجام گرفته سازمان در این ایام عنوان كرد.

حبیبی ادامه داد: در راستای بهره مندی عزاداران حسینی هر روز زیارت عاشورا ساعت 8 صبح در مراكز فرهنگی و پایگاه های ورزشی قرائت می شود.

خاطر نشان می شود علاقمندان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت جهت بهره مندی از فیوضات مراسم و حضور در برنامه های مذکور می توانند به مراكز فرهنگی و ورزشی سازمان مراجعه كنند.

گفتنی است: آدرس مراكز فرهنگی ورزشی در سایت سازمان به نشانی www.farhangivarzeshi.ir موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز