خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم:

کارهایی که در بخش فرهنگ کرده ایم کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۱

هر روز لباس سپاه را با صلوات و بوسه بر تن می کنم و امیدوارم کارهایی که برزمین مانده پیگیری وبه سرانجام برسانیم.

ایلنا – رباط کریم: سرهنگ زنگنه فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم در نشست خبری که درسپاه ناحیه رباط کریم برگزارشد گفت: هرروزلباس سپاه را با صلوات وبوسه بر تن می کنم و امیدوارم کارها ی که برزمین مانده پیگیری وبه سرانجام برسانیم.

به گزارش ایلنا، وی به خبرنگاران گفت: همکاران شما در زمان جنگ چشم جنگ بودند بنابراین رسالت شما رسالت سنگینی است اگر پیام آورانی باشید که پیام آور ولایت است موفق می شوید شما دانشگاهیان سیار هستید نوشتار وگفتار شما می تواند تاثیر گذار و خدای ناکرده میتواند مضر باشد. قلم عزت وشرف شماست قلم شما تا زمانیکه در خبرگزاریها ومطبوعات حرکت ولایی داشته باشد قلم صحت وسلامت است.

زنگنه افزود: خیلی از مسائل در جامعه وجود دارد که توسط خبرنگاران انعکاس می یابد واثر خود را می گذارد و شما آموزگاران بی مزد هستید و یکی از شهیدان بزرگ این عرصه که آثار بزرگی از خود به جای گذاشته شهید آوینی است.

فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم با بیان اینکه 150 برنامه در هفته بسیج برای ناحیه، حوزه ها و پایگاهها تدارک دیده شده است به برخی از این برنامه ها اشاره کرد وگفت: بسیج عاشورایی، حلقه های صالحین، طرح میقات، عفاف و حجاب، جوانان بسیج ونماز، مسابقات وبلاگ نویسی، پیامک، افتتاح پایگاه بسیج طلاب، نشست بصیرتی در قالب اقتصاد مقاومتی، مسابقات تیراندازی ویژه خواهران، کوهپیمایی و تجلیل از پیشکسوتان جبهه وجنگ از جمله این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: در کارهای فرهنگی ضعیف عمل شده و برای جبران این ضعف ها برنامه ها ی پیاده کرده ایم که با حضور در مدارس و اردوهای یکروزه وهمراه شدن با جوانان می توان جبران کرد.

سرهنگ زنگنه دربحث مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هم اظهارداشت: بحث صالحین برنامه ریزی شده است البته در گذشته هم بوده اما اکنون بصورت گسترده و دقیق است که به صورت معرفتی و بصیرتی برگزارمی شود. دوستان خبرنگار هم تا حدودی با ما فاصله دارند که برای بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان و برای رسیدن به اهداف فرهنگی نیاز به همکاری وتعامل با خبرنگاران هستیم خبرنگاران هم باید دراین زمینه اطلاع رسانیهای خوبی داشته باشند.

سرهنگ زنگنه به تازگی فرماندهی سپاه ناحیه رباط کریم را برعهده گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز