خبرگزاری کار ایران

250 تابلو نامگذاری معابر در شهر قدس نصب شد

کد خبر : ۲۴۵۳۲

دبیر شورای نامگذاری معابر شهرقدس از نصب 250 تابلو نامگذاری معابر از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

ایلنا - شهر قدس: علی رزاقی گفت: شهرداری قدس در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و سهولت در شناسایی آدرس معابر با توجه به مصوبه شورای نامگذاری اقدام به نامگذاری كوچه ها و خیابان های سطح شهر و همچنین نصب تابلو نموده است.

به گزارش ایلنا: وی اظهار داشت در سال گذشته 260 تابلودر سطح معابر و خیابانهای شهرقدس نصب شده بود؛ این درحالی است که از ابتدای سال جاری تاکنون 250 تابلو نصب شده که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این روند ادامه خواهد داشت.

رزاقی با بیان اینکه این نام‌ها برگرفته از اسامی شهدا، مشاهیر، تاریخ و وقایع و حوادث مهم شهر است، افزود: با توجه به آیین‌نامه نامگذاری معابر و اماكن شهر، این شورا سعی كرده است با انتخاب نام‌های دارای ریشه تاریخی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر و با در نظر گرفتن عدم تعارض این نام‌ها با شان و منزلت جمهوری اسلامی ایران و شهروندان و متناسب با ارزش‌ها و آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی در راستای حفظ و تقویت فرهنگ ملی و محلی گام بردارد.

دبیر شورای نامگذاری معابر شهرقدس تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز به منظور تعامل بیشتر با شورای نامگذاری شهرقدس، نام شهدای محل سكونت خود را برای پاسداشت و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت به این شورا اعلام تا با هماهنگی بنیاد شهید اقدامات بعدی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز