خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون خبر داد:

اختصاص بسته حمایتی دولت برای توسعه كشاورزی در قالب تعاونی ها

کد خبر : ۲۶۴۴۵

با توجه به پتانسیل های بخش كشاورزی در قالب تعاونی ها با اعتبار در نظر گرفته شده از سوی دولت با عاملیت بانك كشاورزی و با تشكیل كارگروه ها در استان ها وشهرستان ها كه با محوریت تعاونی ها صورت می گیرد.

ایلنا - شهریار:  بسته حمایتی دولت برای توسعه كشاورزی در قالب تعاونی ها در شهریار اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا معاون وزیر تعاون، كار ورفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از تعاونی های شهرستان شهریار شامگاه روز شنبه كه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر كل تعاون، كار ورفاه اجتماعی استان تهران و رئیس اداره تعاون شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه تعاونی ها یك برنامه سازمانی است كه تا پایان طرح توسعه پنجم باید به 25 درصد برسد وبا توجه به پتانسیل های بخش كشاورزی در قالب تعاونی ها با اعتبار در نظر گرفته شده از سوی دولت با عاملیت بانك كشاورزی وبا تشكیل كارگروه ها در استان ها وشهرستان ها كه با محوریت  تعاونی ها صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: این بسته حمایتی از سوی دولت به نوعی مشكلات فارغ التحصیلان این بخش به خصوص اشتغال آنها را فراهم خواهد كرد.

حسینی نیا در خصوص مشكلات تامین وثیقه وتضمین های بانكی نیز ابراز داشت: زمینه های فعالیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری با بیش از 3 هزار میلیارد ریال قدرت تضمین دهی را برای این صندوق فراهم كرده تا این زنحیره در راه تولید هموار شود و استفاده كنندگان از تسهیلات بانكی می توانند از این صندوق حمایتی بهره ببرند.

این مقام مسئول تصریح كرد: خوشبختانه شهرستان شهریار با توجه به همجواری شهر تهران وكرج درایجاد بازار تولید وعرضه وسلامت محصول وموارد دیگر دارای پتانسیل های بالایی است و وزارتخانه نیز با در اختیار قرار دادن بسته های حمایتی شناور در اختیار مدیران استان، با بررسی نیازها والویت آنها به شركت تعاونی ها اختصاص می یابد.

وی در خصوص بسته های حمایتی از سوی وزارتخانه ابراز داشت: بسته های حمایتی طراحی وتدوین شده است ولی فقط اعتبار وسرمایه نیست كماكان كه اعتبارات هم در نظر گرفته شده است ولی بسته حمایتی شامل توانمند سازی نیروی انسانی است چه در بحث مدیریتی وغیره كه درغالب بسته های آموزشی در مراكز فنی وحرفه ای به ارگان تعاونی ها ومدیریت آنها ارائه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز