خبرگزاری کار ایران

دبیر کمسیون بند ۲۰ شهرداری رباط کریم عنوان کرد:

بیشترین شکایت های مردمی از مشاغل فنی و خدماتی است

کد خبر : ۳۲۴۰۱

صنوفی که باعث ایجاد سر و صدا، آلودگی خاک و دود، آلودگی های بصری، دفع نامناسب فاضلاب، آلودگی آبها، آلودگی های شیمیایی و بوی نامطبوع تولیدمی کنند ازجمله صنوف مزاحم محسوب می شوند.

رباط کریم-ایلنا:  دبیر کمیسیون بند۲۰ شهرداری رباط کریم بیشترین شکایت ها و نارضایتی شهروندان را از مشاغل فنی و خدماتی برشمرد وگفت:. صنوفی که باعث ایجاد سر و صدا، آلودگی خاک و دود، آلودگی های بصری، دفع نامناسب فاضلاب، آلودگی آبهاو آلودگی های شیمیایی شده و بوی نامطبوع  تولید می کنندازجمله صنوف مزاحم محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا، سمیه شیرازی ادامه داد: سال قبل این کمیسیون حدوداً 73 مورد پرونده مطروحه در این کمیسیون را داشته است و آمار نشان می دهد که طی سالهای گذشته روند رسیدگی و رفع موضوعات رو به افزایش است. شیرازی در ادامه اظهار داشت: این روزها با توجه به ازدیاد تعمیرگاه های خدمات خودرویی، دامداری های سنتی، آهنگری و... در جای جای شهر به ویژه در دل محلات و مناطق مسکونی، بسیاری از شهروندان ناچارند آلودگی های صوتی و زیست محیطی این صنوف را تحمل کنند.

وی گفت: شهرداری رباط کریم طرح انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از مناطق مسکونی و محدوده شهری را مدتی است در دستور کار قرار داده است و لی با این حال بسیاری از این صنوف آلاینده و آزار دهنده میهمان خیابان ها و معابر اصلی و فرعی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز