خبرگزاری کار ایران

دره فرحزاد پاکسازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۳۲

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت:پاکسازی دره فرحزار از فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش در دستور کار قرارگرفته است و به زودی انجام میشود

ایلنا - شمیرانات: فرماندار شهرستان شمیرانات گفت:پاکسازی دره فرحزار از فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش در دستور کار قرارگرفته است و به زودی انجام میشود

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد لاریجانی درباره پاک‌سازی دره فرحزاد از فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: جلساتی در خصوص پاک‌سازی دره فرحزاد در استان تهران برگزار شده است و پاک‌سازی این محل در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: براساس بازدیدی که از این دره انجام شده است مقرر شد در دو بخش نسبت به جمع‌آوری پخش‌کنندگان مواد مخدر، مصرف‌کنندگان و اراذل و اوباش اقدام شود.

فرماندار شهرستان شمیرانات یادآور شد: با دستور قوه قضائیه تاکنون برخورد قاطعی با اراذل و اوباش این منطقه شده است و نسبت به پاکسازی دره فرحزاد از فروشندگان مواد مخدر و مصرف‌کنندگان اقدام می‌شود.

لاریجانی درباره جدایی تجریش از تهران و تشکیل شهر جدید شمشک اظهار داشت: برابر تقسیمات کشوری شمیرانات یک شهرستان مستقل است و شهرهایی که در این محدوده قرار دارند براساس قوانین باید استقلال آنها ایجاد شود.

وی ادامه داد: شهرستان شمیرانات باید ادارات، شورای شهر و شهرداری مستقل داشته باشد که برنامه‌ریزی آن توسط وزارت کشور و استانداری تهران در حال انجام است و فرمانداری به عنوان مجری، دستورات لازم را اجرایی می‌کند.

لاریجانی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر در این شهرستان با توجه به تقسیمات کشوری اظهار داشت: انتخابات براساس ابلاغیه وزارت کشور برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان شمیرانات درباره تشکیل شهر جدید شمشک افزود: براساس درخواست مردم و پیگیری فرمانداری 6 روستای جیرود، درود، سپیدستون، شمشک پایین، شمشک بالا و دربندسر با پیشنهاد اعضای شورا به عنوان یک شهر مستقل تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز