خبرگزاری کار ایران

فرمانداربهارستان:

طرح پزشک خانواده از بهترین راهکاری عدالت در تامین سلامت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۰۹

جلسه بررسی طرح پزشک خانواده ونظام ارجاع شهرستان بهارستان به منظور رفع مشکلات پزشکان و خانواده در محل فرمانداری برگزار شد.

ایلنا - بهارستان: جلسه بررسی طرح پزشک خانواده ونظام ارجاع شهرستان بهارستان با حضور فرماندار شهرستان بهارستان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان و برخی از مسئولین مرتبط به منظور رفع مشکلات پزشکان و خانواده در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان بهارستان با تبیین موضوع پزشک خانواده گفت: از وظایف هر حکومت در مقابل مردم تامین سلامت وامنیت است و یکی از افتخارات دولت احمدی نژاد وطرح های زیر بنای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرح پزشک خانواده ونظام ارجاع است.

وی عزم همه مسئولین شهرستان را در راستای تحقق این امر از همه مسئولین خواستار شد تا با روحیه بسیجی در این مسیر گام بردارند.

نوبخت اجرای طرح پزشک خانواده را یکی از بهترین راهکارها برای برقراری عدالت در تامین سلامت جامعه و شهرستان بهارستان برشمرد.

درادامه اصغری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری اظهار داشت: هماهنگی بین همه دستگاه ها و نهادها در جهت تامین سلامت مردم از اهداف مهم طرح پزشک خانواده است.

وی ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف و کاهش پرداخت از جیب مردم و ارتقای سلامت با بکارگیری پرونده و سامانه الکترونیک سلامت از اهداف این برنامه است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیزدر پایان افزود: اجرای این طرح ضمن افزایش دسترسی و بهره مندی عادلانه مردم به خدمات سلامت، امکان افزایش پاسخگویی در بخش سلامت، کاهش هزینه های غیرضروری و افزایش پوشش خدمات سلامت را هم فراهم خواهد می آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز