خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبرداد؛

تقاطع‌های امام‌علی‌ (ع) تا پایان سال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۷

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بزرگراه شهید زین‌الدین با احداث محوری به طول ۴۵۰ متر خبر داد.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در ماه ربیع الاول چند پروژه عمرانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند گفت: اتصال بزرگراه شهید باقری به بزرلگراه شهید بابایی در دهه فجر آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مازیار حسینی در حاشیه افتتاح راستگرد بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه زین الدین با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه اتصال بزرگراه باقی به بابایی در مرحله اجرای آخرین لایه آسفالت است و یعد از آن عملیات خط کشی انجام می‌شود و کار عمده‌ای برای این پروژه باقی نمانده است.

وی افزود: بهره برداری از تعدادی از پل‌های بزرگراه امام علی (ع) و بخشی از مسیر این بزرگراه و همچنین پایان عملیات احداث تونل نیایش و هدیه آن به شهروندان، از دیگر پروژه‌هایی است که در ماه ربیع الاول به انجام می‌رسد.

حسینی در خصوص راستگرد بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه زین الدین گفت: این معبر بر اساس تقاضاهای مکرر شهروندان ساکن شرق تهران در دستور کار قرار گرفت که تقریبا طی مدت ۵ ماه به اجرا در آمد و تلاش کردیم بدون اعمال انحراف ترافیک و با حداقل معارض کار را پیش ببریم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه این معبر از خط ۳ مترو تهران عبور کرده افزود: طول این راستگرد حدود ۵۰۰ متر است که شامل پلی ۳۴ متری است که از روی خیابان شهید افشاری عبور کرده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه شاید در ابعاد دیگر پروژه‌های بزرگ در حال کار در تهران نباشد تصریح کرد: مدت زمان اجرای کار، طراحی و کارکرد این پروژه به مردم شرق بزرگراه صیاد شیرازی کمک بسیاری می‌کمند که تاکنون دسترسی مستقیمی به بزرگراه زین الدین نداشتند.

حسینی افزود: امیدوارم این گشایش بخشی از مشکلات را کم کرده و جوابگوی یکی از تقاضاهای شهروندان باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص تقاطع غیر همسطح بزرگراه شیخ فضل ا.. با محمد علی جناح با اشاره به اینکه آخرین مانع در مسیر احداث این پل نیز برطرف شده است گفت: این پل که ر ۴ سطح مختلف در حال ساخت است کاری بی‌نظیر در عرصه مهندسی بوده و از نظر زیبایی جزء پل‌های زیبای تهران به شمار می‌آید.

حسینی تکنولوژی به کار رفته در این پل را از نوع صندوقه‌ای پیش ساخته عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل ضرورت عملیات اجرایی، بخشی از پل هم اکنون به بهره برداری رسیده و مسیر شرق به غرب شهروندان را به پل‌های اصلی منتقل کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: احداث این تقاطع در بهمن ماه به اتمام می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز