خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

۸۱۰ نفر از برف و کولاک نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۴۰

۷۷ نیروی امدادی در قالب ۲۴ تیم امداد و نجات هلال احمر در استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، سمنان و گلستان ۲۵۰ خودرو را رهاسازی کردند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ادامه طرح زمستانه جمعیت هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک در ۵ استان کشور ۸۱۰ نفر که در جاد‌ه‌ها و گردنه ‌ها گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای امدادی نجات پیدا کردند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با گزارش عملیات امداد و نجات زمستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در روز گذشته، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته که ۸۱۰ نفر در جاده‌ها و گردنه‌های پوشیده از برف در ۵  استان اصفهان، فارس، مازندران، سمنان و گلستان گرفتار شده بودند،با تلاش تیم‌های امدادی اعزام شده نجات پیدا کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در پی بارش برف و کولاک جاده‌ها و گردنه‌های ۵ استان اصفهان، فارس، مازندران، سمنان و گلستان تحت تاثیر قرار گرفتند که در روز گذشته ۸۱۰ نفر در این جاده‌ها گرفتار شدند.

وی در رابطه با اعزام تیم‌های امدادی به جاده‌های صعب‌العبور و پوشیده از برف، گفت: ۷۷ نیروی امدادی در قالب ۲۴ تیم امداد و نجات هلال احمر در استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، سمنان و گلستان ۲۵۰ خودرو را رهاسازی کردند.

درخشان در رابطه با اسکان آسیب‌دیدگان اظهار کرد: همچنین به ۲۳۹ نفر از آسیب‌دیدگان در حوادث جاده‌ای و گرفتار شده در برف، اسکان اضطراری در مدارس و مساجد نزدیک به جاده‌ها ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز