خبرگزاری کار ایران

اعطای جایزه خوش حسابی به مودیان و مالكان بدهكار به شهرداری نسیم شهر

کد خبر : ۴۰۵۷۹

شهرداری نسیم شهر به مناسبت آغاز سی و پنجمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و به استناد مجوز شورای اسلامی نسیم شهر، اقدام به ارایه تخفیف 15 درصدی به كلیه مودیانی که شرایط مورد نظر را دارا هستند، می‌کند.

ایلنا- بهارستان: باتوجه به لایحه پیشنهادی مدیریت شهری به شورای اسلامی نسیم شهر مبنی بر اعطای جایزه خوش حسابی پیرامون وصول نقدی مطالبات معوقه شهرداری به غیر از ارقام مربوط به عوارض مشمول قانون ارزش افزوده موضوع تبصره 2 ماده 5 قانون شورای اسلامی، شهرداری آن را عملی می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری نسیم شهر، بمناسبت آغاز سی و پنجمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و به استناد مجوز شورای اسلامی نسیم شهر، شهرداری اقدام به تخفیف 15 درصدی به كلیه مودیانی كه از تاریخ 10/10/91 لغایت 22/11/91 نموده و تخفیف 10 درصدی به مالكان و مودیانی كه از تاریخ 22/11/91 لغایت 27/12/91 نسبت به پرداخت دیون و بدهی‌های معوقه بصورت نقدی نمایند، جایزه اعطا می‌کند.

جانعلی‌زاده(شهردار نسیم شهر) با اعلام مطلب فوق افزود: باتوجه به اهتمام ویژه اعضای شورای اسلامی و در راستای درخواست‌های مكرر برخی شهروندان مودیان بدهكار به شهرداری و به منظور تسهیل و رفع مشكلات و خدمات‌رسانی بهینه، شهرداری پس از اخذ مجوز مزبور نسبت به اجرای طرح فوق اقدام نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز