خبرگزاری کار ایران

بزودی و با انتشار اوراق مشارکت:

ساماندهی جاده ساوه در مسیر شهر گلستان در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد

شهرداری در این خصوص یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته است و اعتبار اجرای این طرح از محل فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود که در فاز اول ۳۰۰ میلیارد تومان است.

رباط کریم - ایلنا: معاون شهرسازی شهرداری گلستان شهرستان بهارستان گفت: تغییر المان شهری شهر گلستان در محور جاده ساوه هم اکنون در دست مطالعه است.

به گزارش ایلنا از رباط کریم، سعید شهلی با اعلام این خبر گفت: ساماندهی جاده ساوه یکی از مطالعات شهروندان است که باید در دو بخش صنوف و مبلمان والمان شهری انجام گیرد.

وی افزود: در این راستا ساماندهی صنوف توسط واحد خدمات شهری انجام می‌شود وطراحی المان شهری به عهده واحد شهر سازی است که البته این دو بخش با هم ارتباط دارند چرا که ابتدا باید صنوف ساماندهی شود و بعد المان شهری را تغییر داد.

معاون شهرسازی شهرداری گلستان ادامه داد: خوشبختانه ۸۰ درصد کار مطالعاتی این طرح صورت گرفته و با مشاور طراحی شهری نیز قرارداد بسته شده و در این خصوص طرحی تهیه شده که در این طرح در قسمت‌های متعددی از حاشیه جاده ساوه مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی بزرگ و زیبا با قطعات ۴ تا ۵ هزار متر ساخته می‌شود که هرکدام دارای فضای پیش ورودی و پارکینگ هستند.

شهلی با بیان اینکه اجرای این طرح هزینه زیادی در بر دارد اظهارداشت: شهرداری در این خصوص یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته است و اعتبار اجرای این طرح از محل فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود که در فاز اول ۳۰۰ میلیارد تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز