خبرگزاری کار ایران

علی استیله رئیس هیئت کشتی قرچک خبر داد:

برگزاری مسابقات کشتی در قرچک

کد خبر : ۴۲۷۶۰

به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات نه جانبه در رده ی سنی جوانان و بزرگسالان که از استان های مازندران، تهران و خراسان شرکت دارند در بیست و هفتم این ماه در باشگاه الحدید برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی قرچک گفت: به مناسبت دهه ی مبارک فجر مسابقات نه جانبه در رده ی سنی جوانان و بزرگسالان که از استان های مازندران، تهران و خراسان شرکت دارند در بیست و هفتم این ماه در باشگاه الحدید برگزار می شود.

به گزارش ایلنا استیله ادامه داد: همچنین یک لیگ کوتاه مدت دو ساعته هم برای رده ی سنی نونهالان و نوجوانان در این باشگاه برگزار می شود.
وی افزود: در سال جاری مسابقات پهلوانی در سالن هفت تیر در رده ی سنی جوانان وبزرگسالان داشتیم که با موفقیت انجام شد.
وی گفت: مشکلات رشته کشتی هم همانند سایر ورزشهای دیگر به دلیل عدم وجود منابع مالی است.
استیله ادامه داد: از آنجایی که ما یک منطقه دوری نسبت به مرکز هستیم برای اینکه کشتی گیران خوبی را به مسابقات بیاوریم وحمایت شان کنیم نیاز به منابع مالی داریم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر تربیت بدنی هم توانسته از لحاظ مالی این ورزش را خوب حمایت کند.
رئیس هیئت کشتی گفت: حقوق مربیان هم بر اساس درصد پرداخت می شود یعنی پس از دریافت شهریه حقوق مربیان پرداخت می شود و ما در این خصوص مشکلی نداریم.
وی گفت: با توجه به اینکه منطقه ی ما یک منطقه ی کارگری است بیشتر رده ی سنی نونهالان و نوجوانان در این رشته ورزشی شرکت می کنند و نهایتا مقاماتی که در سطح کشور کسب می کنیم در این رده ی سنی بوده اند، البته در رده ی سنی جوانان هم خوب کار می کنند که در سال های قبل در این رده ی سنی مقاماتی را کسب کردیم.
وی اظهار داشت: ورزش کشتی بعد از فوتبال پر بیننده ترین و پر تماشاترین ورزش در سطح منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز