خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

قهرمانی ورامین در مسابقات کشتی چند جانبه

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۸

مسابقات کشتی گرامیداشت دهه مبارک فجر با نام جام فتح ا... ملکی به همت هیات کشتی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

ایلنا- ورامین: رییس هیات کشتی ورامین با اعلام رضایت از کیفیت و کمیت این دوره از مسابقات گفت: رقابتهای کشتی گرامیداشت دهه مبارک فجر سال جاری با نام جام استاد و پیشکسوت ارزنده کشتی ورامین پایه ریزی شد و در این دوره از مسابقات 10 تیم از بخشهای مختلف استان تهران حضور یافتند.
به گزارش ایلنا حسن بختیاری افزود: تیمهایی از شهرستانهای پاکدشت، قرچک، پیشوا، ورامین و شریف آباد در سالن شهدای عمروآباد برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار داشت: رقابتها در گروه سنی جوانان به انجام رسید و کشتی گیران در دو تایم فرنگی و آزاد رودر روی یکدیگر قرار گرفتند تا با حضور در مرحله پایانی عنوان برتر را به خود اختصاص دهند.
رییس هیات کشتی ادامه داد: بعد از مشخص شدن فینالیستها این تیم ورامین بود که توانست با کسب بیشترین برد در بازی پایانی و رده بندی با 78 امیتاز بالاتر از دیگر تیمها روی سکوی قهرمانی بایستد.
بختیاری گفت: تیم پاکدشت با 62 و تیم قرچک نیز با 58 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی افزود: در پایان مسابقات از استاد ملکی که سالیان سال برای ورزش کشتی ورامین متحمل زحمت شده اند و قهرمانان بنام و با اخلاقی را به ورزش استان و کشور معرفی نمودند تقدیر و تجلیل گردید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز