خبرگزاری کار ایران

علی اصغر رزم فر:

به زودی ورامین قطب والیبال کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۷

علی اصغر رزم فر بازیکن تیم والیبال متین ورامین که هم اکنون در بالاترین سطح لیگ کشور حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگاران، مصطفی کارخانه را مهمترین عامل در پیشرفت خود دانسته و گفت: حضور کارخانه در ورامین بعنوان سرمربی، یک اتفاق خوش آیند بود که این امر منجر به پیشرفت ورزش والیبال در شهرستان خواهد شد و همچنین جوانانی مثل من نیز میتوانند از این فرصت برای آینده نگری خود استفاده نمایند.

تنها بازیکن بومی حاضر در تیم لیگ برتری والیبال متین ورامین، عامل اصلی پیشرفت ورزشی خود را سرمربی کنونی این تیم دانست.
به گزارش ایلنا علی اصغر رزم فر بازیکن تیم والیبال متین ورامین که هم اکنون در بالاترین سطح لیگ کشور حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگاران، مصطفی کارخانه را مهمترین عامل در پیشرفت خود دانسته و گفت: حضور کارخانه در ورامین بعنوان سرمربی، یک اتفاق خوش آیند بود که این امر منجر به پیشرفت ورزش والیبال در شهرستان خواهد شد و همچنین جوانانی مثل من نیز میتوانند از این فرصت برای آینده نگری خود استفاده کنند.
این بازیکن خوش استیل که هم اکنون دارای تنها 21 سال سن میباشد افزود: تنها در شرایطی ورزش یک منطقه به بلوغ خواهد رسید که فردی دلسوز همراه با داشتن تجربه وارد این عرصه شود که این مهم هم اکنون در منطقه رخ داده است و در صورت تداوم و همکاری مسئولان قطع به یقین ورامین به زودی بعنوان یکی از قطب های والیبال کشور معرفی خواهد شد.
رزم فر که دارای قامتی 2 مترو 2 سانتی متری میباشد ادامه داد: شهرستان ورامین دارای استعدادهای ناب والیبال است که اگر شرایط و انگیزه در آنان ایجاد شود میتوانند تیم ملی کشورمان را در رده های مختلف از حضور خود بهره مند نمایند و برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.
وی که در تیمهای مختلف و در مسابقات گوناگون استانی و کشوری حائز رتبه های درخوری شده است اظهار داشت: طی چند سال گذشته که به ورزش والیبال روی آورده ام توانسته ام در لیگ استان تهران مقام های مختلفی کسب نمایم و با اندوختن تجربه ای ناچیز به تیم متین ورامین دعوت شوم، ولی بعد از حضور در این تیم و تمرین در کنار بازیکنان صاحب نام و با هدایت یک مربی نام آشنا و کاربلد، تحولی عظیم در بعد ورزشیم ایجاد شد.
این بازیکن خوش اخلاق و خوش آتیه گفت: به طور قطع این تجربیات در آینده ای نزدیک به کار بسته خواهد شد تا بتوانم برای ورزش کشورم مفید باشم و بعنوان یک ورامینی برای منطقه ام نام آوری کنم.
رزم فر سپس در خصوص اهداف خود اظهار داشت: اولین هدفم حضور در تیم ملی کشورم میباشد تا بتوانم با این تیم افتخاراتی که همیشه در رویاهایم میپروراندم را به تحقق برسانم.
بازیکن تیم متین ورامین با اشاره به حامیان خود در راستای پیشرفت ورزشی اش گفت: حسن رزم فر، پدرم  و مادرم حامیان اصلی در جهت پیشرفت ورزشیم بوده اند، چراکه با تشویق های مداوم و حتی دلداری آنان توانسته ام به ورزش مورد علاقه ام ادامه دهم.
وی سپس در خصوص مربی کنونی خود اذعان کرد: کارخانه یکی از مربیانی است که خالصانه تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار داده و من نیز در بعد ورزش و اخلاق مدیون این مربی بزرگ میباشم.
رزم فر همچنین به مربی دوران نوجوانی اش اشاره کرد و گفت: فاضل شیرکوند اولین فردی بود که مرا با والیبال آشنا کرد که همین جا از زحمات وی که هم اکنون عهده دار هدایت تیم نوجوانان و جوانان متین ورامین است تشکر میکنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز