خبرگزاری کار ایران

تجلیل باشکوه از جودوکاران فرزندان شاهد و ایثارگر در ورامین

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۱

مراسم تجلیل از جودوکاران فرزندان شاهد و ایثارگر ورامین و ورزشکاران مدرسه رزمی طلبه شهید مصطفی محمودی با شکوه خاصی برگزار شد.

ایلنا: این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و استانی همچون حجت الاسلام محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، علیرضافرجی‏، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، محمد کیهان رییس کمیته فنی هیات جودو استان تهران و محمد ادیبی نماینده هیات جودو استان در سالن تختی ورامین برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ورامین، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این مراسم ابتدا به توصیف جایگاه والای شهیدان پرداخته و گفت: شهدا و ایثارگران نمونه بارز پهلوانی و ایثار هستند که فداکاری و شجاعت آنان در عرصه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن به منصه ظهور گذاشته شد.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: آنان الگوی همیشه جاودان جوانان امروزی خواهند بود؛ چراکه نقش آفرینی‌شان همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

وی افزود: امیدوارم چنین برنامه‌هایی در طول سال به صورت پی در پی برپا شود تا فرزندان انقلاب با نسل گذشته خود بیشتر مانوس شوند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این مراسم اظهار داشت: خانواده شهدا مایه مباهات و فخر ایران اسلامی هستند و شهدا را می‌توان بعنوان بهترین الگو برای نسل جدید عنوان داشت.

فرجی گفت: خرسندیم از این که در جمع خانواده‌هایی قرار داریم که با صبر، استقامت و بزرگی خود فرزندان برومندشان را در راه ایران و اسلام به جبه‌های حق علیه باطل سوق دادند تا از کیان این مرز و بوم دفاع کنند.

او ادامه داد: باید چنین برنامه و همایش‌هایی به صورت همیشگی جهت تقدیر از خانواده معظم شهدا پایه‌یزی شود‌تا بتوان درحد بضاعت از بزرگ‌منشی آنان تقدیر کرد.

فرجی در پایان سخنان خود از محسن سرچونی، رییس هیات جودو ورامین و به خصوص استاد بهزاد محمدی که از پیشکسوتان و یکی از قدیمی‌ترین جودوکاران ایران است،جهت برپایی این مراسم قدردانی به‌عمل آورد.

باید اظهار داشت: در این مراسم از ۱۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان ورامین با حضور خانواده این عزیزان با اهداء لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

می‌توان به این نکته اشاره داشت كه ورزشکاران هیات ژیمناستیک، کونگ فو و جودو در طول برنامه با هنرنمایی خود حاضران را به وجد آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز