خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام تقوی:

حضور گسترده مردم در نمازجمعه خیرآباد قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۶

معاون گزینش ائمه جمعه کشور طی مصاحبه‌ای تفضیلی به تشریح موفقیت ستاد نماز جمعه خیرآباد در راستای حضور پرشور و مردمی این منطقه در نماز جمعه و جماعات پرداخت.

ایلنا: حجت الاسلام سید احمد تقوی گفت: حضور گسترده مردم در نمازجمعه یک منطقه، نشان از فعالیت مداوم ستاد نمازجمعه در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد که این مهم به وضوح در منطقه خیرآباد نمایان است.

به گزارش ایلنا، معاون گزینش ائمه جمعه کشور با بیان این مطلب افزود: حجت الاسلام محسن زاده امام جمعه خیرآباد ورامین از علمای پرتلاش، خوش ذوق و اهل ابتکار است که با خلاقیت ذاتی خود در مدت حضورش در منطقه توانسته با اقشار مختلف ارتباط دوستانه ای برقرار کند.

وی اظهار داشت: همین امر منجر شده تا نمازجمعه خیرآباد با صلابت بیشتر از گذشته و با حضور گسترده طیف های مختلف برپا شود.

تقوی ادامه داد: اطلاعاتی در خصوص فعالیت های ستاد نماز جمعه گزارش شده که نشان از تلاش در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اجتماعی دارد. این خود جای بسی خوشحالی است که امام جمعه یک منطقه توانسته با در اختیار گرفتن امکانات، چنین حضور پرشوری را رقم زند.

وی گفت: در صورت ادامه این روند، آینده روشنی را می توان در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و علوم دینی مردم خیرآباد پیش بینی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز