خبرگزاری کار ایران

اداره آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان در مسابقات قرآنی حائز رتبه برتر شد

کد خبر : ۷۴۷۷۲

اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان در قسمت پسران به لحاظ امتیازات کسب شده همراه با آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در رتبه اول استان قرار گرفته است.

ایلنا-تهران: اداره آموزش وپرورش ناحیه2 بهارستان با کسب موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون، خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی در بین نوزده منطقه دیگر شهرستان های استان تهران ثابت کرده است.

به گزارش ایلنا، در حالی که حدود 6 ماه به دومین سالگرد تأسیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان باقی مانده، به اذعان مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ناحیه 2 بهارستان توانسته است با کسب موفقیت‌های مختلف در عرصه های گوناگون، خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی در بین نوزده منطقه دیگر شهرستان‌های استان تهران ثابت کند.

بنابر این گزارش، کسب 26 مقام برتر توسط دانش آموزان ناحیه 2 بهارستان در مسابقات استانی قرآن کریم، یکی از نشانه های قرار داشتن این منطقه بر مدار موفقیت است. این جمله ای است که معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان در توضیح افتخارات کسب شده، به آن اشاره می‌کند.

روح اله شریفی در این رابطه گفت: در سال تحصیلی جاری (92-91) ناحیه 2 بهارستان در مجموع مسابقات قرآنی توانست با دو پله صعود، در رتبه سوم شهرستان های استان تهران قرار گیرد.
وی با بیان توفیقات حاصل شده در مسابقات قرآنی شهرستان‌های استان تهران گفت: کسب 7 مقام اول، 10 عنوان دوم و 9 رتبه سومی توسط دانش آموزان دختر و پسر منطقه، برگ زرینی در آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان خواهد بود.

روح اله شریفی افزود: اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان در قسمت پسران به لحاظ امتیازات کسب شده همراه با آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در رتبه اول استان قرار گرفته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان ضمن تبریک این موفقیت‌ها، رسیدن به این جایگاه را حاصل تلاش‌های بی دریغ دانش آموزان و زحمات خالصانه معلمان و مربیان در مدارس عنوان کرد.

وی همچنین از کارشناسان مربوطه در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان نیز به دلیل برنامه ریزی‌های مناسب و هدفمند تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز