خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم:

حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی دو بال موفقیت ملت بزرگ ایران است

کد خبر : ۷۴۷۷۴

اتکا به اجرای طرح‌های مولد با هدف افزایش بهره‌وری و توسعه بخش کشاورزی باید به عنوان یکی از زیرساخت‌های حماسه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

ایلنا: فرماندار شهرستان رباط کریم در جلسه کارگروه کشاورزی گفت: حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی دو بال موفقیت ملت بزرگ ایران است.

به گزارش ایلنا، بیژن سلیمان پور در این جلسه با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: این نام‌گذاری‌ها نشان از بینش عمیق مقام معظم رهبری در رهبری امت اسلامی دارد و نام‌گذاری‌ها برخاسته از شناخت دقیق شرایط امروز ایران اسلامی است.

وی حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را دو بال موفقیت ملت بزرگ ایران خواند و افزود: انتخاب این واژه‌ها از سوی مقام معظم رهبری از بصیرتی هوشمندانه و جسارتی مثال‌زدنی خبر می‌دهد، حماسه‌ای که با ارزش‌های دینی و ملی ما گره خورده است و اگر به طور مطلوبی مدیریت شود، می‌تواند بر هر مشکلی فائق آید.

فرماندار رباط کریم به نقش بخش کشاورزی در تحقق حماسه اقتصادی اشاره و تصریح کرد: اتکا به اجرای طرح‌های مولد با هدف افزایش بهره‌وری و توسعه بخش کشاورزی باید به عنوان یکی از زیرساخت‌های حماسه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

سلیمان پور با تشریح اقدامات ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان رباط کریم در سال گذشته گفت: خوشبختانه سال گذشته اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان اعطا شد، با اینکه سهم شهرستان از اعتبارات این بخش 6 میلیارد و دویست میلیون تومان بود ولی حدود 15 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان برای توسعه فعالیت‌های تولیدی بخش کشاورزی پرداخت شد که در نوع خود بی نظیر و برای اولین بار در سطح شهرستان رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: احقاق حق کشاورزان رباط کریم از کانال آب محمدیه که سال‌ها مورد اجحاف قرار گرفته بود، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ما در سال قبل بود و امسال نیز دنبال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز