خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی قرچک معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۵

وجی‌الله سلطانی با حضور فرماندار شهرستان قرچک به ‌عنوان رئیس اداره راه وشهرسازی این شهرستان منصوب شد.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی قرچک معرفی شد.

مراسم معارفه رئیس جدید اداره راه و شهرسازی قرچک درمحل فرمانداری این شهرستان با حضوررضا ریاحی فرماندار، محمد مهردادفر مدیریت مسکن و ساختمان و علی صباغزاده مدیریت راهداری استان تهران برگزارشد.

فرماندار شهرستان قرچک طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: خدمتگزاران باید زمینه‌های خدمت را برای مردم فراهم آورند زیرا مردم استحقاق خدمت بوده و باید بهترین پاسخگویی ازسوی مدیران اجرایی شود.

رضا ریاحی با اشاره به اینکه مردم قرچک مردمی ولایتمدار و زحمتکش هستند، افزود: ولایت‌مداری، قانون‌مداری، عدالت محوری و تلاش کار بی منت باید سرلوحه کارهمه مدیران باشد و با این خصوصیات است که مدیرموفق خواهد شد.

وی همچنین از رسیدگی سریع‌تراداره راه و شهرسازی شهرستان قرچک به موضوع راه‌های برون شهری و روستایی و مسکن مهرشهرستان قرچک را خواستارشد.

وی افزود: انتظار میرود رییس جدید این اداره بتواند باتلاش بهینه سیاست‌های اجرایی خدماتی این اداره را درمسیر صحیح هدایت کند.

ریاحی در پایان خاطرنشان کرد: نهادینه شدن تعامل هم فکری و وحدت رویه بتواند گامی اساسی در بخش عمران وآبادانی وتسهیل درتردد باشد.

بر پایه این گزارش، دراین مراسم همچنین از خدمات رئیس اداره راه وشهرسازی ورامین به‌دلیل اقدامات موثروماندگاردرحوزه راه‌های ورامین و قرچک تقدیر و باحکم مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، وجی اله سلطانی به‌ عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان قرچک منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز