خبرگزاری کار ایران

شهردار رباط کریم در جمع مدیران شهرداری:

رباط کریم با رشد سریع شهرنشینی و افزایش طبیعی جمعیت روبروست

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۸

تمرکز روز افزون افراد در نواحی شهری و رشد سریع شهرنشینی ناشی از مهاجرت، ناخودآگاه مشکلاتی را در ارائه خدمات متناسب با میزان افزایش جمعیت شهری به‌وجود می‌آورد.

ایلنا: تمرکز روز افزون افراد درنواحی شهری و رشد سریع شهرنشینی ناشی از مهاجرت، ناخودآگاه مشکلاتی را در ارائه خدمات متناسب با میزان افزایش جمعیت شهری به‌وجود می‌آورد.

به گزارش ایلنا از رباط کریم، منوچهر رضائی شهردار رباط کریم با بیان اینکه خدمات شهرداری باید در خور و شأن شهروندان باشد اظهار داشت: رغبت مردم برای مشارکت در انواع فعالیت‌های شهرداری ریشه در نظام اداری ما دارد و کارکرد مدیریت شهری کارآمد در مواجهه با موضوع‌ها و پدیده‌های بسیار گسترده شهر و شهرنشینی به‌طور چشمگیری محسوس خواهد بود.

رضائی در ادامه سخنانش خطاب به مدیران و معاونین شهرداری از نقش ارزنده سرمایه‌های اجتماعی در شهر یاد و عنوان کرد: سرمایه‌های اجتماعی مناسب، قادر است تا با جلب مشارکت و همیاری‌های مردمی هزینه‌های ارائه خدمات در مناطق مختلف شهری از جمله بازسازی بافت‌های فرسوده، حفظ و مراقبت از امکانات و تجهیزات شهری، پاکیزگی و زیباسازی محلات، توسعه فضا‌های سبز و... را به‌طور چشمگیری کاهش دهد.

وی در پایان عنوان کرد: هر چه سرمایه اجتماعی در یک نظام مدیریت شهری بالا‌تر باشد موجب پائین آمدن چشمگیر هزینه‌های موجود خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز