خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال ورامین خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن شهدای عروآباد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۵

مسابقات فوتسال جام رمضان ورامین از اولین شب ماه مبارک رمضان کلید خواهد خورد و این رقابت‌ها در سالن شهدای عمروآباد ورامین برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس هیات فوتبال شهرستان ورامین با اعلام این مطلب گفت: در نظر داریم در سال جدید مسابقات فوتسال را تنها در یکی از سالن‌های منطقه برگزار نماییم تا علاوه برتمرکز برروی رقابت‌ها، مسابقات را از لحاظ کیفی و کمی در سطح خوبی قرار دهیم.

آزمان کادری افزود: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی سالن شهدای عمروآباد ورامین برگزار خواهد شد و تیم‌ها می‌توانند جهت ثبت نام به آقای مهدی دیوی مدیر این مجموعه مراجعه کنند.

او ادامه داد: هیات فوتبال ورامین که در استادیوم تختی واقع شده، جهت ثبت نام اعلام آمادگی می‌نماید تا بتوان در دو حوزه از تیم‌های علاقه‌مند به حضور در رقابتهای جام رمضان ثبت نام به‌عمل آورد.

رئیس هیات فوتبال اظهار داشت: هر تیم می‌تواند با معرفی ۱۰ بازیکن و یک مربی با ورودی ۱۵۰ هزار تومان به همراه مدارک مورد نیاز همچون بیمه ورزشی، ۲ قطعه عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی اقدام به ثبت نام نماید.

کادری گفت: مسابقات با شروع ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و قرعه کشی رقابت‌ها نیز یک روز قبل یعنی سه شنبه ۱۸ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۹ به انجام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز