خبرگزاری کار ایران

آیت الله محمودی در دیدار رئیس جدید اداره ورزش:

ورزش باید به سوی تعالی رهنمون شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۵۷

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بعد از انتصاب به عنوان سکاندار ورزش منطقه به دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین رفت.

ایلنا: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بعد از انتصاب به عنوان سکاندار ورزش منطقه به دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت ا... سید مرتضی محمودی در این دیدار ضمن توصیه‌های لازم به متولی ورزش ورامین اظهار داشت: وظیفه سنگینی بر شما واگذار شده که امیدواریم بتوانید با بهره‌مندی از تجربیات و به کارگیری از پتانسیل‌های موجود منطقه، ورزش ورامین را به سمت و سوی تعالی رهنمون سازید.

امام جمعه ورامین اذعان داشت: ورزش به‌عنوان یکی از ارکان اصلی در هر جامعه‌ای تعریف شده است و شما نیز باید تمام تلاشتان را به کار گیرید تا در قبال جوانان ادای دین نمایید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: یکی از عوامل سلامتی جسم و تقویت آن، ورزش است که می‌توان با نهادینه کردن آن خدمت بزرگی به جامعه داشت.

آیت ا... محمودی اذعان کرد: روح انسان نیز به واسطه تن سالم رقم خواهد خورد و این خود گویای اهمیت ورزش است.

وی در پایان موفقیت و سلامتی را برای اهالی ورزش ورامین خواستار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: برحسب وظیفه خدمت رسیدیم تا از رهنمودهای پدر معنوی شهرستان بهره‌مند گردیم.

مجید بذرافشان افزود: با توجه به حضور جوانان در عرصه ورزش و اهمیت آن، می‌توان با توصیه‌های حضرتعالی این مقوله مهم را به جایگاه والای آن رهنمون ساخت.

وی اذعان داشت: برنامه‌های جامعی را تدوین نموده‌ایم که در اولین فرصت در نظر داریم با کمک مسئولان و همکاران خود در اداره ورزش آن را برای ارتقاء جایگاه ورزش به اجرا درآوریم.

این مسئول گفت: از جمله برنامه‌های راهبردی این اداره حضور قشر عظیم ورزش در مناسبت‌های ملی و مذهبی است تا در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه ساز بستر فرهنگ در جامعه باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران نیز در این دیدار اظهار داشت: کار سنگینی پیش روست، چرا که ورزش در هر جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است و باید توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن محمودی گفت: قشر عظیمی از افراد جامعه را جوانان تشکیل داده‌اند که در این خصوص نیز باید تمهیدات و برنامه‌های خاصی برای ورزش، سرگرمی و همچنین رفع مشکلات آنان انجام شود.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: ورزش ورامین دارای پتانسیل بالایی است که امیدواریم با تدوین برنامه‌های مناسب و اصولی قهرمانان نام آوری به کشور معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز