خبرگزاری کار ایران

همزمان با آئین گشایش سال تحصیلی قرآن‌آموزان؛

اولین مجتمع قرآنی کارگران سراسر کشورافتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶

اولین مجتمع قرآنی کشور همزمان با آئین گشایش سال تحصیلی قرآن‌آموزان دارالقرآن خانه کارگر با حضور تعدادی از مسئولان قرآنی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر اعلام کرد: اولین مجتمع قرآنی کارگران سراسر کشور همزمان با آیین گشایش دوره جدید آموزشی دارالقرآن خانه کارگر، افتتاح می‌شود.

محمدصادق محسنی‌کبیر با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اولین مجتمع قرآنی کشور همزمان با آئین گشایش سال تحصیلی قرآن‌آموزان دارالقرآن خانه کارگر با حضور تعدادی از مسئولان قرآنی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

به گفته وی، اجرای این مراسم روز دوشنبه، ۱۷ مهرماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی دارالقرآن خانه کارگر (واقع در خیابان جمهوری، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه شهید حقیقت‌بیان، پلاک ۳۲) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر در این زمینه اظهار داشت: در این مراسم اولین مجتمع قرآنی کارگران سراسر کشور با زیربنای ۸۰۱ متر مربع و ظرفیت آموزشی بیش از ۲۶۰ هزار نفر در سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

محسنی‌کبیر تصریح کرد: ساختمان جدید مجتمع قرآنی کشور شامل امکاناتی مانند کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، انتشارات، مهدکودک قرآنی، سایت، پژوهشکده، اتاق استادان، دفا‌تر اداری، اتاق کنفرانس و... آماده ارئه خدمات به کارگران وخانواده‌های آنان است.

وی در خصوص خدمات آموزشی ارائه شده در این مرکز اعلام کرد: تاکنون بیش از هفت هزار نفر در دوره‌های مختلف عمومی و تخصصی علوم قرآنی در مقاطع مختلف در این مرکز ثبت نام کرده‌اند که فعالیت آموزشی این افراد از فردا، ۱۷ مهر به طور رسمی آغاز می‌شود.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر در پایان افزود: این مجتمع قرآنی با اجرای طرح‌های ابتکاری قرآنی به صورت یک مرکز آموزش قرآن کریم درآمده است که هم اکنون مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز