خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

اولین جلسه کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران سراسر کشور تشکیل شد

کد خبر : ۱۰۰۶۰

اولین جلسه کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران سراسر کشور با حضوراعضاء اصلی هیئت مدیره وبازرسان برگزار شد.

اولین جلسه کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران سراسر کشور با حضوراعضاء اصلی هیئت مدیره وبازرسان برگزار شد.
به گزارش ایلنا، اولین جلسه کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران سراسر کشور راس ساعت ۱۵ روز یکشنبه با جضور اعضاء اصلی هیئت مدیره و بازرسان ضمن شرح وظایف اعضائ هیئت مدیره (رئیس، نایب رئیس، منشی، خزانه دار، و مسئول بین الملل) تشکیل شد.
همچنین درادامه این جلسه توضیحاتی در مورد خلاصه انتخابات کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران کشور مطرح و اعضاء اصلی که با حداکثر ارا انتخاب شده بودند نیز معرفی و شرح وظایف شدند.
در انتخابات کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران سراسر کشور آقایان حسن صادقی با حداکثر ارا به سمت ریاست کانونعای اتحادیه‌ها، مختاری به سمت نایب رئیس، فتح الله بیات به عنوان دبیر، نیازی به سمت مسئول کمیته روابط بین الملل، الماسی به سمت خزانه دار و خانم ستاره دیبا به عنوان منشی اتخاب شدند.
در ادامه این جلسه ریاست کانونعالی اتحادیه کارگران سراسر کشور تقویت نهادهای مدنی در حوزه کار را از اهداف اصلی تشکیل کانونعالی اتحادیه‌های مرکزی اعلام کرد وگفت: تشکیل کانونعالی اتحادیه‌های مرکزی انسجام و وحدت را در مجموعه تشکلات کارگری تقویت می‌کند.
حسن صادقی افزود: دفاع از آرمانهای انقلاب در حوزه روابط کار، دفاع ار منافع صنفی کارگران و تمرکز بر افزایش دستمزد‌ها، اجرای قوانین کار وتامین اجتماعی به نفع گروه‌های هدف از مولفه‌های شکل گیری کانونعالی اتحادیه‌های کشور است.
او افزود: هدف کانونعالی اتحادیه مرکزی کارگران مانع شدن از نخوت و سرخوردگی و بی اعتمادی کارگران از تشکلات کارگری است و اجازه نخواهد داد این سر خوردگی نیروی کار به یک مجموعه بی‌تفاوت، گوشه گیر، عزلت گزین تبدیل شود.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگر گفت: روزهای سختی را که امروز در جامعه کارگری در حوزه صنعت، خدمات، صنوف پشت سر می‌گذاریم ودل هر نماینده کارگر آزاده‌ای از وضعیت موجود به درد آمده است در این وانفسای بحران‌های از دست دادن شغل، عدم وجود بازار اشتغال، تعطیلی واحد‌های تولیدی که از دست دادن اشتغال را رقم می‌زند این وظایف تشکلات کارگری است که باپیشگام شدن در حل معضلات پی گیر سیاست‌های اشتغال زایی دولت است.
معاون دبیر کل خانه کارگر ادامه داد: باید تغییرات اساسی در حوزه اقتصادی تا زمانیکه کارگران نتیجه‌های مثبت ان را در سفره تهی خود احساس کنند حاصل شود.
به گفته صادقی ناگفته‌های حقیقت ونگفتن حقایق چوب پنهانش بر گردن اقشار محروم و مستضعف که‌‌ همان کارگرانند فرود می‌آید.
او در خاتمه تصریح کرد: اتحادیه کانون عالی اتحادیه‌های مرکزی کارگران کشور تلاش خواهد کرد تا هر جا که تشکلات کارگری فعلی جسارت بیان واقعیت‌ها را نداشتند خود را موظف به بیان آن واقعیت‌ها دانسته ودر جهت حفظ منافع طبقه کارگر از هیچ کوششی دریغ ننماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز