خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان؛

خانه کارگر در نهادینه کردن تولید ملی موثر بوده است

ادارات و نهادهای فرهنگی و علمی باید در نهادینه کردن و بسترسازی فرهنگی، مفهوم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگراستان گلستان اعلام کرد: ادارات و نهادهای فرهنگی و علمی باید در نهادینه کردن و بسترسازی فرهنگی، مفهوم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند.


هادی رضا‌زاده با بیان اینکه خدمات خانه کارگر در نهادینه کردن تولید و ثروت ملی موثر بوده است به ایلنا گفت: خانه کارگر در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی و پیشرفت و تبدیل اختراعات و ابتکارات به تولید و ثروت ملی، زمینه های مناسبی ایجاد کرده است.


او مجاهدت فعالان عرصه کار وتولید وتلاش در تولید ملی را یک ضرورت دانست و تصریح كرد: استقلال کشور در گرو حمایت از تولید ملی است وجهاد عظیم اقتصادی با محوریت تقویت تولید ملی تداوم می‌یابد.
این فعال کارگری با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با تحریم‌ها، دانش وتعهد است افزود: حفظ فرهنگ اصیل ایرانی، عمقی شدن نگاه مسئولان به مقوله خطر نامرئی هجمه‌های فرهنگی همچنین توجه به صدمات اقتصادی و تجاری که توسط ورود کالاهای خارجی به کشور تحمیل می‌شود نیازمند توجه وبازبینی است.


او پیام مقام معظم رهبری را به عنوان یک فریضه در برنامه‌ریزی‌های مسئولان عنوان کرد وگفت: کار آفرینی وتولید کاردر حمایت از تولید ملی نقش مهم وجایگاه اساسی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز