خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری؛

خانه کارگر شهرستان ری آماده ارائه خدمات آموزشی و رفاهی رایگان به کارگران است

خانه کارگر شهرستان ری با گسترش خدمات رفاهی،آموزشی رایگان و ورزشی به كارگران، بازنشستگان و كلیه مشمولین قانون كار و خانواده های آنان سعی در توسعه فرهنک کار وتولید اقدام کرده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری اعلام کرد: خانه کارگر ری آماده ارائه خدمات رفاهی وآموزشی رایگان به کارگران این شهرستان است.


محمد علی ترکاشوند با اعلام این خبر گفت: خانه کارگر شهرستان ری با گسترش خدمات رفاهی، آموزشی رایگان و ورزشی به کارگران، بازنشستگان و کلیه مشمولین قانون کار و خانواده‌های آنان سعی در توسعه فرهنک کار وتولید اقدام کرده است.


او با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵۰ نفر از کارگران وفرزندان آنان در کلاسهای اموزشی کوتاه مدت ثبت نام کرده و آموزش می‌بینند تصریح کرد: ثبت نام آموزش‌های کوتاه مدت رایگان خانه کارگر به صورت متمرکز در رشته‌های کامپیو‌تر، زبان، حسابداری انجام می‌شود.


این فعال کارگری در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به خدمات رفاهی خانه کارگر افزود: خانه کارگر شهرستان ری ارائه خدمات رفاهی همانند اعزام کارگران وخانواده‌هایشان به سفر‌های سیاحتی و زیارتی را در دست کاردارد.


او اضافه کرد: استفاده از امکانات رفاهی واقامتی خانه کارگر با حداقل هزینه برای کارگران در اکثر مناطق خوش آب و هوا و گردشگری کشور صورت می‌گیرد.


او در ادامه افزود: خانه کارگر همچنین با ارائه برنامه‌های ورزشی و اجرای مسابقات ورزشی کارگران در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز وشطرنج وغیره فعالیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز