خبرگزاری کار ایران

یك كارگر بازنشسته خواستار شد:

دولت تكلیف افزایش حداقل مستمری‌ها را روشن كند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۸

منتظر اجرای وعده رئیس جمهور در مورد افزایش حداقل مستمری‌ها هستیم/ سكوت كانون‌عالی بازنشستگان تامین اجتماعی جای انتقاد دارد/ عده‌ای هنوز افزایش 18 دردصدی را با وعده مدیرعامل اشتباه می‌گیرند.

یک کارگر بازنشسته تهرانی با یادآوری وعده رئیس جمهوری مبنی بر افزایش میزان حداقل مستمری بازنشستگان به ۷۰۰ هزار تومان از سکوت کانون‌عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص تحقق این موضوع انتقاد کرد.
حسن ایزدان با بیان مطلب فوق به ایلنا گفت: طبق قانون بودجه سال ۸۸ باید مطالبات مربوط به همسان سازی حقوق کارگران تا پایان این سال پرداخت می‌شد که درعمل تنها مبلغ اندکی در قالب وام به بازنشستگان پرداخت شد.
وی بایادآوری اینکه کارگران بازنشسته خصوصا حداقل بیگران سال‌ها به سازمان حق بیمه پرداخت کرده‌اند گفت: کارگران بازنسشته حداقل بگیر حق دارند تا در شرایط نا‌مساعد اقتصادی امروز انتظار افزایش مستمری‌ها داشته باشند.
این عصو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: دولت باید هرچه زود‌تر منابع مربوط به افزایش مستمری‌ها را تعیین کند و بیش از این بازنشستگان حداقل بگیر را منتظر نگذارد.
همچنین وی به عدم تحقق وعده مدیرعامل کنونی سازمان تامین اجتماعی در خصوص افزایش صد هزار تومانی مستمری‌ها اشاره کرد و گفت: این وعده هنوز محقق نشده است اما برخی به اشتباه افزایش دریافتی ناشی از افزایش ۱۸ درصدی مزایا را با تحقق این وعده اشتباه می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز