خبرگزاری کار ایران

۲۰ شهریور؛ آغاز ثبت نام کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی با ظرفیت پذیرش ۲۳۵ هزار نفر در ۴ گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می‌شود.

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه ۲۰ شهریور آغاز و تا ۲۷ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، دکتر علی صدر معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۲۵۷ رشته، ۳۶۳۵ کدرشته محل، در حدود ۷۰۰ مرکز آموزش علمی کاربردی و ظرفیت پذیرش ۲۳۵ هزار نفر در ۴ گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می‌شود.

دکتر صدر در ادامه اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، لذا داوطلبان باید پس از تهیه کارت اعتباری از دفا‌تر پستی سراسر کشور و یا استفاده از کارت‌های بانکی شبکه شتاب برای مشاهده دفترچه و ثبت نام در مهلت مقرر به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www. sanjesh. org مراجعه نمایند.

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: پذیرش دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت بدون کنکور و براساس معدل دیپلم انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز