خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام كرد:

افتتاح ۷ خانه مهر برای بازنشستگان کشوری در هفته دولت

تاسیس و راه اندازی ۷ خانه مهر در شهر‌های مرند، مهاباد، اهواز، اندیمشک، بجنورد، زابل و رشت از جمله اقداماتی است که در هفته دولت به مرحله بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: هفت خانه مهر در شش استان کشور برای بازنشستگان کشوری افتتاح می‌شود.

ایراندخت عطاریان افزود: به مناسبت هفته دولت هفت خانه مهر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شش استان کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: تاسیس و راه اندازی ۷ خانه مهر در شهر‌های مرند، مهاباد، اهواز، اندیمشک، بجنورد، زابل و رشت از جمله اقداماتی است که با حمایت دولت و تامین اعتبار از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در هفته دولت به مرحله بهره برداری می‌رسد.

عطاریان با تاکید بر توسعه فضاهای فرهنگی متناسب با نیازهای بازنشستگان، اظهار داشت: خوشبختانه خانه‌های مهرویژه بازنشستگان کشوری طوری طراحی وساخته شده‌اند که نیازهای فکری، روحی وعاطفی بازنشستگان را برآورده می‌کند.

او اضافه کرد: مشارکت وحضور فعال گروههای مختلفی همانند کانونهای بازنشستگی کشوری در این مراکز فرهنگی بیانگر این واقعیت است که خانه‌های مهر در سراسر کشور به پایگاهی برای نشاط، شادابی، تبادل اطلاعات وانس والفت میان بازنشستگان تبدیل شده‌اند.

به گفته وی ۷ خانه مهر احداث شده جمعیتی بالغ بر۶۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری را تحت پوشش قرار خواهند دادو تاکنون با حمایت دولت ومشارکت وپیگیری صندوق بازنشستگی کشوری ۲۸ خانه مهر ویژه بازنشستگان کشوری در سراسر کشور راه اندازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز