خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترك كارفرمایان و شركت برق استان مطرح شد:

جلوگیری از قطع برق و تقسیط بدهی واحدهای صنعتی گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۴۲

شرکت توزیع برق قصد ندارد برق واحد تولیدی را به دلیل بدهی قطع کند/ در حال حاضر حدود ۷۰ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان از انرژی برق برخوردارند.

نشست بررسی مشکلات برق واحدهای تولیدی «شهرک صنعتی گرگان ۲» با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیران صنعتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: تعامل و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان با واحدهای تولیدی مثبت و ارزنده است.

نیما بیرودیان اظهار داشت: این امر موجب رضایتمندی واحدهای تولیدی را از شرکت توزیع نیروی برق فراهم کرده است.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان از انرژی برق برخوردارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز در این نشست از پیگیری برای حل مشکلات انشعاب برق واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی خبر داد.

شهابی اظهار داشت: این شرکت همچنین اقدامات مورد نیاز را برای جلوگیری از قطع برق و تقسیط بدهی برق واحدهای تولیدی انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق قصد ندارد برق واحد تولیدی را به دلیل بدهی قطع کند ادامه داد: با این وجود انتظار است مدیران واحدهای تولیدی نیز همکاری لازم را برای پرداخت قبوض برق واحد تولیدی خود به منظور ارایه خدمات بهتر از سوی این شرکت داشته باشند.

هم‌اکنون استان گلستان از مجموع ۲۵ مصوبه ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرح ۱۳شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی، دارای ۲۲شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی است که از این تعداد ۱۲شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی درحال واگذاری زمین به مساحت ۱۰۲۰ هکتار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز