خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری:

طرح ملی سیستم جامع شاغلان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۰

این سیستم در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی شاغلان برای استفاده بهینه در برنامه ریزی‌ها وامکان ثبت وضبط اطلاعات مربوط به سوابق پرداخت کسور بازنشستگی مشترکان این صندوق و ایجاد تسهیل در اجرای نظام جامع تامین اجتماعی چند لایه موضوع ماده ۲۷ وبند (ه) ماده ۲۸ قانون برنامه توسعه، راه اندازی شده است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از اجرایی شدن طرح ملی سیستم جامع شاغلین برای یک میلیون و دویست هزار کارمنددولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایراندخت عطاریان افزود: اجرای طرح بزرگ سیستم جامع شاغلان، حاوی مجموعه‌ای از اطلاعات هویتی، اداری ومالی مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی با بیان اینکه این طرح با اهدافی همچون امکان دستیابی به اطلاعات تمام مشترکان صندوق بازنشستگی تهیه شده است، ادامه داد: این سیستم در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی شاغلان برای استفاده بهینه در برنامه ریزی‌ها وامکان ثبت وضبط اطلاعات مربوط به سوابق پرداخت کسور بازنشستگی مشترکان این صندوق و ایجاد تسهیل در اجرای نظام جامع تامین اجتماعی چند لایه موضوع ماده ۲۷ وبند (ه) ماده ۲۸ قانون برنامه توسعه، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه انجام این کار نقطه عطف و تحولی اساسی در خدمات بیمه‌ای الکترونیک وغیر حضوری صندوق بازنشستگی کشوری خواهد بود، افزود: بهینه سازی نظام وصول کسور بازنشستگی مشترکان صندوق شاغل در دستگاه‌های اجرایی، کاهش مراحل اداری، صرفه جویی در هزینه‌ها واستفاده از اطلاعات سیستم در زمان انتقال یا استرداد کسور بازنشستگی به منظور ایجاد سهولت در انجام امور اجرایی از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی است.

عطاریان در پایان اجرای نظام جامع تامین اجتماعی چند لایه برای یک میلیون و دویست هزار کارمند دولت را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز