خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

مرحله چهارم مطالبات بازنشستگان کشوری تا اواخر اسفند پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۷

تمهیدات برای پرداخت مرحله چهارم با مسؤولان سازمان خصوصی سازی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری فراهم شده و آخرین اقدام‌ها و تلاش‌های صورت گرفته بیانگر آن است که تا پایان سال این مرحله نیز به بازنشستگان پرداخت شود.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت مرحله چهارم مطالبات بازنشستگان کشوری تا اواخر اسفند خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسداله عباسی در جمع برخی مدیران و معاونان این وزارتخانه با اشاره به مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بازنشستگان گفت: تاکنون با تدابیر و حمایت همه جانبه دولت، صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به درخواست بازنشستگان واجد شرایط مبنی برپرداخت نقدی مطالبات، بخشی از این مطالبات را پرداخت کرده است.

وی افزود: هم اکنون تمهیدات برای پرداخت مرحله چهارم با مسؤولان سازمان خصوصی سازی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری فراهم شده و آخرین اقدام‌ها و تلاش‌های صورت گرفته بیانگر آن است که تا پایان سال این مرحله نیز به بازنشستگان پرداخت شود.

عباسی اضافه کرد: نحوه و میزان پرداخت تا قبل از پایان امسال از طریق صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز