خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت تعاو، كار و رفاه اجتماعی:

عناوین هفته كارگر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۲۹

با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۲ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه با عنوان روز «کارگر، نماز، وحدت و حماسه سیاسی» و نیز «کارگر، صیانت از کار، تولید ملی و حماسه‌ اقتصادی» در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عناوین روزهای هفته بزرگداشت مقام کارگر که از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی، کاوه اشتهاردی گفت: پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه با عنوان روز «کارگر، ولایت، امام و شهداء» نامگذاری شده که حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق کارگران با آرمانهای حضرت امام و غبار روبی مزار شهدای کارگر در سراسر کشور مهم‌ترین برنامه اولین روز از هفته کارگر خواهد بود.
وی افزود: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۲ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه با عنوان روز «کارگر، نماز، وحدت و حماسه سیاسی» و نیز «کارگر، صیانت از کار، تولید ملی و حماسه‌ اقتصادی» در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته کارگر با عنوان «کارگر، مهارت‌آموزی و نشاط اجتماعی» گفت: همایش پیاده روی خانواده‌های کارگری در سراسر کشور و همچنین ورزش صبحگاهی در مراکز کارگری از جمله ویژه برنامه‌های این روز است.
اشتهاردی «کارگر، سلامت و خانواده» و همچنین «کارگر، فرهنگ کار و تعاون» را عناوین روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه اعلام و تاکید کرد: روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت به عنوان آخرین روز از هفته کارگر که با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) وتولد حضرت امام خمینی (ره) مصادف شده روز «کارگر و بصیرت فاطمی» نامگذاری شده است.
وی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه کشور در این هفته گفت: با همفکری و همراهی تشکل‌های مختلف کارگری و کارفرمایی، بیش از ۷۵ عنوان ویژه برنامه با همکاری بیش از ۱۷ دستگاه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در سراسر کشور پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز