خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد:

واریز کمک هزینهٔ عائله‌مندی به حساب بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۵

«به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان از کلیه دستگاههای اجرایی در خواست می‌شود هر چه سریع‌تر اطلاعات مربوط به عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان را از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری تکمیل کنند.»

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد به حساب بازنشستگان کشوری واریز شده است.

به گزارش ایلنا، ایراندخت عطاریان با اعلام این خبر گفت: از اوایل هفته جاری کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان مربوط به فروردین ماه را به صورت علی الحساب از سوی صندوق به حساب بانکی بازنشستگان کشوری واریز شده است.

به گفته وی پیش از این کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان را دستگاههای اجرایی پرداخت می‌کردند اما برخی از دستگاه‌ها این کار را بعضا با تاخیر انجام می‌دادندبه همین علت از ابتدای سال جاری اعتبار این کمک هزینه در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفته و پرداخت آن از اوایل هفته جاری به صورت علی الحساب برای بازنشستگان آغاز شده است.

عطاریان اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان از کلیه دستگاههای اجرایی در خواست می‌شود هر چه سریع‌تر اطلاعات مربوط به عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان را از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری تکمیل کنند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد بازنشستگان در اردیبهشت ماه بر اساس اطلاعات وارد شده از سوی دستگاههای اجرایی همراه با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز