خبرگزاری کار ایران

با ادامه روند استخدام:

نرخ بیكاری در ایالات متحده كاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۱

چكیده: «کارفرمایان آمریکایی در سطح ملی 165 هزار شغل در ماه آوریل ایجاد کردند و نرخ بیکاری به 7.5 درصد رسید که پایین‌ترین سطح چهار سال گذشته بود.»

کاهش میزان بیکاری در 40 ایالت آمریکا

با ادامه روند استخدام و بهبود بازار کار در سراسر آمریکا، ماه گذشته نرخ بیکاری در 40 ایالت این کشور کاهش یافت.

بر اساس گزارش دریافتی ایلنا، وزارت کار آمریکا اعلام کرد که نرخ بیکاری تنها در سه ایالت لوئیزیانا، تنسی و نورت داکوتا افزایش یافته و در هفت ایالت تغییری نداشته است.

ایالت‌های کالیفرنیا، نیویورک و ساوت کارولینا بزرگ‌ترین کاهش نرخ بیکاری را در ماه آوریل داشتند و نرخ بیکاری هر یک از ایالت‌ها به میزان 0.4 درصد کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، در 30 ایالت شغل‌های جدید اضافه شد اما 18 ایالت دیگر شغل‌های کمتری را گزارش کردند.

کارفرمایان آمریکایی در سطح ملی 165 هزار شغل در ماه آوریل ایجاد کردند و نرخ بیکاری به 7.5 درصد رسید که پایین‌ترین سطح چهار سال گذشته بود.

اقتصاد آمریکا از نوامبر گذشته تاکنون به طور متوسط هر ماه 208 هزار شغل ایجاد کرده است. احیای بازار مسکن به اشتغالزایی در بسیاری از ایالت‌های این کشور کمک کرده است.

بزرگ‌ترین رشد اشتغال مربوط به ایالت‌های تگزاس، نیویورک و فلوریدا بود که در ماه آوریل به ترتیب 41500، 25300 و 17 هزار شغل جدید ایجاد کردند.

به گزارش تایم، نوادا با 9.6 درصد، بالاترین نرخ بیکاری و نورت داکوتا با 3.3 درصد پایین‌ترین نرخ بیکاری را در میان ایالت‌های آمریکا داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز