خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه در مشهد:

دور زدن قوانین راهنمایی و رانندگی غیر ممکن می شود

asdasd

پیش بینی می شود تا پایان تابستان سال جاری 145میلیون سفر در کشور انجام شود که در این صورت با افزایش 5درصدی سفر های تابستانی رو به رو خواهیم بود.

مشهد - ایلنا: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تجهیز 2700 کیلومتر از جاده های کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،شهریار افندی زاده در نشتی خبری که ظهر چهارشنبه در اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت:نصب و راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در جاده ها از بسیاری از سوانح جاده ای پیشگیری می کند که این خود کاهش مرگ و میر جاده ای را نیز در پی دارد.

وی  با اشاره به تعطیلی 5 روزه تهران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد افزود:پیش بینی می شود در این بازده زمانی با افزایش سفر های طولانی مدت روبه رو شویم.

افندی زاده با بیان این که سفر های جاده ای 90 درصد سفر ها ی داخل کشوررا تشکیل می دهد تصریح کرد:افزایش سطح خدمات و امنیت از برنامه هاییاست که این سازمان برای دور دوم سفر های تابستانی در دستور کار خود دارد.معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: پیش بینی می شود تا پایان تابستان سال جاری 140میلیون سفر در کشور انجام شود که در این صورت با افزایش 5درصدی سفر های تابستانی رو به رو خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: وی از رشد 30 درصدی ترانزیت کالا در 4ماهه نخست سال خبر داد و افزود:در سال جاری 40درصد برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهسازی جاده ها  اختصاص  یافته  که این برنامه نیز در حال اجرا است.

وی محور آزاد راه تهران-کرج را از پر تردد ترین محور های کشور دانست و اظهارداشت:تلفن گویای 141 در تمام ساعات شبانه روز آماده اطلاع رسانی در خصوص وضعیت جاده های کشوربه شهروندان است.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور خاطر نشان کرد: در خرداد ماه سال جاری 10 درصد افزایش قیمت در بلیط های اتوبوس اعمال شد و قطعا تا پایان سال جاری هیچگونه افزایش قیمتی در این خصوص نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز