خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز بزرگداشت کاشف بزرگ ایرانی؛

کارکنان داروساز دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعالیت‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۶

تعداد عظیمی از بیماران در مجموعه خدمات درمانی و دارویی دارالشفاء امام رضا(ع)، از امكانات بهداشتی، درمانی و دارویی این مجموعه بهره می‌برند و بنا به اعتقادی كه دارند نه تنها از حیث درمان بلكه از باب شفا به این مجموعه مراجعه و خدمات دریافت می‌كنند.

ایلنا: به مناسبت سالروز بزرگداشت کاشف بزرگ ایرانی، محمد بن زکریای رازی و روز دارو ساز، جمعی از کارکنان داروساز دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعالیت‌های آستان‌قدس بازدید کردند.
به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد همراه ۴۰ نفر از داروسازان این دانشگاه، ازمرکز درمانی دارالشفا امام رضا (ع)، موزه مردم‌شناسی، مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان‌قدس‌رضوی، بازدید به عمل آورده و انجام چنین فعالیت‌ها را برای آشنایی زائران و مجاوران با خدمات ارائه شده بسیار مفید ذکر کرد.

دکتر علی‌اصغر اسماعیل‌زاده عنوان کرد: مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس‌رضوی، یکی از بی‌نظیر‌ترین مراکزی است که تاکنون توانسته فعالیت‌های این مجموعه را در فضایی مناسب به تصویر بکشد.

وی وضعیت خدمات بهداشتی حرم مطهر رضوی را بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: تعداد زیادی از بیماران در مجموعه خدمات درمانی و دارویی دارالشفاء امام رضا (ع)، از امکانات بهداشتی، درمانی و دارویی این مجموعه بهره می‌برند و بنا به اعتقادی که دارند نه تنها از حیث درمان بلکه از باب شفا به این مجموعه مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند.

اسماعیل‌زاده گفت: آستان ‌قدس‌رضوی مجموعه بزرگی است که توانائی‌هاو دستاوردهای مختلفی را در بخش‌های گوناگون کسب کرده است و این توانایی‌ها و موفقیت‌ها باید از نظر گستره، کیفیت، نوآوری، کمیت و... با اطلاع‌رسانی دقیق و به نحو صحیح و تاثیرگذار به مردم معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز