خبرگزاری کار ایران

پایان ششمین دوره همایش «اندیشه­‌های آسمانی» در مشهد

کد خبر : ۱۰۰۸۶۶

مرحله دوم اندیشه­‌های آسمانی با حضور فعالان فرهنگی مساجد 10 استان کشور که از 29 مرداد ماه آغاز شده بود به پایان رسید.

ایلنا: مرحله دوم اندیشه­‌های آسمانی با حضور فعالان فرهنگی مساجد ۱۰ استان کشور که از ۲۹ مرداد ماه آغاز شده بود به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه مرحله دوم همایش «اندیشه ­های آسمانی» با حضور بیش از ۵۵۰ نفر از فعالان فرهنگی مساجد ۱۰ استان کشور از جمله استان‌­های کرمانشاه، همدان، لرستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، قزوین، کهکیلویه و بویراحمر، خراسان جنوبی، استان مرکزی و اصفهان در ششمین دوره همایش اندیشه­‌های آسمانی در مشهد مقدس به پایان رسید.

مراسم اختتامیه بر عکس روال عادی در روز اول مراسم برگزار شد و باعث مرور کارگاه‌­های صورت گرفته در روز پایانی شد.

دور دوم این همایش که در ۹ شهریور با حضور ۱۱ استان از سطح کشور از جمله استان­‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، بوشهر و سایر شهرهای باقیمانده، ویژه برادران برگزار می‌­شود.

این همایش از این رو با عنوان اختتامیه آغاز شد که بتواند نتیجه آموزش­‌های ۵ روزه‌­اش را که با حضور فعالان فرهنگی مساجد ۱۰ استان یاد شده برگزار شد را برداشت نماید.

کارگاه­های آموزشی که با حضور سخنرانان مطرح کشوری از جمله حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، آیت‌الله عابدی، آیت‌الله صفایی بوشهری و دیگر اساتید مطرح کشوری صورت گرفت.

همایش اندیشه‌­های آسمانی تا ۲۱ شهریورماه با حضور فعالان فرهنگی مساجد سراسر کشور، در ۳ گروه دیگر و دو بخش خواهران و برادران همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز