خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان خبر داد:

افتتاح 114پروژه عمرانی شهرستان قوچان در هفته دولت

کد خبر : ۱۰۱۱۵۶

در دهه فجر سال گذشته افتتاح پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 16میلیارد تومان صورت گرفته که در هفته دولت امسال نیز 114پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در قوچان به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: فرماندار قوچان گفت: در دهه فجر سال گذشته افتتاح پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد تومان صورت گرفته که در هفته دولت امسال نیز ۱۱۴پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در قوچان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از قوچان، اسماعیل حیدری‌آزاد تصریح کرد: هفته دولت، هفته یادآوری خدمات و زحمات دولت مردان نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح کشوری است.

وی افزود: با شروع به کار دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود که همه در کنار یکدیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران و در پرتو عنایات حضرت حق و اجرای منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند.

فرماندار قوچان با بیان اینکه باید قدردان زحمات تمام دولت‌های گذشته باشیم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته با توجه به کمبود اعتبارات و پایین بودن تخصیص‌ها و منابع استانی، اعتبارات قابل توجهی از منابع ملی و از طریق وزیران دولت جذب شده است.

حیدری آزاد افزود: در دهه فجر سال گذشته افتتاح پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیاردتومان صورت گرفته که در هفته دولت امسال ۱۱۴پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر شش میلیاردتومان در شهرستان قوچان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به این موضوع که قوچان اولین شهر برگزارکننده شورای برنامه‌ریزی بوده، گفت: قوچان بیشترین اعتبار از تملک دارایی‌ها را در سطح استان جذب کرده که تخصیص آن در طول سال جاری مشخص خواهد شد.

رئیس شورای اداری قوچان استفاده مردم قوچان از امکانات سیستم دیجیتال را حق آنان دانست و افزود: با بستن قرارداد و تامین اعتبارات مورد نیاز در تامین تجهیزات و تعویض قطعات مستهلک سیستم زوباران، امیدواریم تاپایان شهرویورماه مردم قوچان از سیستم دیجیتال بهره‌مند شوند.

فرماندار قوچان با اشاره به لزوم تعامل میان مسئوولین و خبرنگاران تاکید کرد: هفته دولت فرصتی خوب برای همه دستگاه‌های اجرائی بود که گزارش عملکرد و فعالیت‌های خود در طول سال گذشته را در اختیار مردم و اصحاب رسانه قرار دهند و باید هرکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای مسئولیتی است باید رضایت کامل مردم را از کار خود جلب کند و با مردم رفتار خوبی داشته و بصورت عتاب و خطاب سخن نگوید.

حیدری آزاد با گلایه از حضور کم‌رنگ مسئولان در فریضه الهی نماز جمعه بیان داشت: حضور مسئولان در نمازجمعه دلیلی برای دیدار نزدیک با مردم و شنیدن مشکلات و پاسخگویی مستقیم به آنان است؛ چون نماز جمعه باعث وحدت مردم و مسئولان می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر مسئولی در مراسمی چون راهپیمائی ۲۲ بهمن، سالگرد رحلت امام (ره) و... حضور نداشته باشد باید به اعتقاد وی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شک کرد چون اگر نظام نبود ما هم نبودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز