خبرگزاری کار ایران

منعمی:

توافق عباسی و وفایی در خصوص مالکیت باشگاه ابومسلم وجاهت قانونی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۶

همانگونه که اعلام کرده بودیم فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان را به عنوان بالاترین مرجع قانونی حوزه ورزش استان می شناسد و در هر شرایطی با استناد به قانون، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

ایلنا: نماینده تام الاختیار مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در پیگیری امور باشگاه ابومسلم گفت: توافق عباسی و وفایی در خصوص مالکیت باشگاه ابومسلم وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، خسرو منعمی گفت: تمامی تصمیماتی که در خصوص مالکیت باشگاه ابومسلم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اتخاذ می‌شود بر طبق قانون خواهد بود.

وی با تأیید برخی شنیده‌ها در خصوص صادر شدن رأی نهایی کمیته انضباطی مبنی بر تایید مدیر معرفی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار داشت: همانگونه که اعلام کرده بودیم فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان را به عنوان بالا‌ترین مرجع قانونی حوزه ورزش استان می‌شناسد و در هر شرایطی با استناد به قانون، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

منعمی ادامه داد: اقداماتی که اداره کل در خصوص مالکیت ابومسلم انجام داد نیز با توجه به اختیارات این اداره بود و مطمئن باشید مسئولان ورزشی استان به چیزی جز موفقیت ابومسلم در لیگ امسال فکر نمی‌کنند.

نماینده تام الاختیار مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص توافق صورت گرفته در مورد بحث مالکیت باشگاه ابومسلم بین وفایی و عباسی بیان کرد: در این مورد هم باید به قانون استناد کرد و این توافقات از نظر ما به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز