خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌جواهری:

همه از اختلافات در والیبال خراسان باخبرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۰

من هیچ‌گونه شناختی از فخار نداشتم و حتی برای یک بار هم وی را ندیده بودم اما او برای اداره والیبال استان بهترین گزینه بود و کسی هم نمی‌تواند بگوید که فخار از خانواده والیبال نیست.

ایلنا - مشهد: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: 3 راه برای گزینش فرد شایسته ریاست هیأت والیبال استان پیش روی ما قرار داشت که سرانجام جواد فخار به‌عنوان بهترین گزینه برای این سمت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، علی اکبر هاشمی جواهری در مراسم جشن پیراهن تیم‌های والیبال میزان در مشهد با بیان مطلب فوق افزود: یکی از این‌راه‌ها حمایت ما از جبار قوچان‌نژاد برای تصدی پست ریاست هیأت والیبال استان بود که با توجه به حضور وی در رأس کادرفنی تیم میزان این کار نمی‌توانست عملی شود.

وی تصریح کرد: راه دیگر این بود که بر روی کاندیداتوری جواد فخار تأکید داشته باشیم و راه سوم نیز انتخاب یک نفر به‌جز قوچان‌نژاد و فخار که راه آخر، راه درستی نبود.

هاشمی با اشاره به اینکه انتخاب جواد فخار برای ریاست هیأت والیبال خراسان‌رضوی بهترین تصمیم بوده، ادامه داد: من هیچ‌گونه شناختی از فخار نداشتم و حتی برای یک بار هم وی را ندیده بودم اما او برای اداره والیبال استان بهترین گزینه بود و کسی هم نمی‌تواند بگوید که فخار از خانواده والیبال نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اظهارداشت: پس از انتخابات هیأت والیبال استان مسائلی اتفاق افتاد که بازتاب فراوانی در رسانه‌ها پیدا کرد و همین کافی بود تا همه از اختلافات پیش آمده آگاه شوند، با این وجود امیدوارم هر چه سریع‌تر به همدلی و همبستگی جمعی دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز