خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مدرسه خلاقیت و بازیهای فکری در مشهد

کد خبر : ۱۵۵۹۵

فعالیتهای این مدرسه در پنج بخش بازی شناسی به منظور آشنایی افراد با بازیهای راهبردی، بوستان بازی جهت انجام بازی در محیطهای شاد و سالم در بوستانها، زنگ بازی با هدف برگزاری کارگاه در مدارس همچون دیگر دروس برای دانش آموزان، مدرسه بازی ویژه دانش آموزان به منظور باروری تفکر و مهارت های متعالی انسان و مسابقات دوره ای با هدف جمع آوری تعداد زیادی از دانش آموزان برای انجام مسابقه به صورت لیگ است.

 ایلنا - مشهد: مدرسه خلاقیت و بازیهای فکری در مشهد راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین عدالت مدیرعامل گروه فرهنگی اجتماعی فکری نو هدف از راه اندازی گفت: این مدرسه در سال جاری به طور رسمی برای همگان شروع به کار نموده است و به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان خدمات مختلف فکری و تفریحی ارائه می‌کند.

وی مدیریت عمر و ایجاد انگیزه های شغلی و تحصیلی، ارائه کارگاه های عمومی و تخصصی در مراکز آموزشی و سازمان ها و همچنین تهیه و توزیع جدیدترین بازی های فکری و آموزش رایگان آنها را از دیگر برنامه های مدرسه فکری نو بیان کرد.

مدیرعامل گروه فرهنگی اجتماعی فکری نو افزود: فعالیت های این مدرسه در پنج بخش بازی شناسی به منظور آشنایی افراد با بازی های راهبردی، بوستان بازی جهت انجام بازی در محیط های شاد و سالم در بوستان ها، زنگ بازی با هدف برگزاری کارگاه در مدارس همچون دیگر دروس برای دانش آموزان، مدرسه بازی ویژه دانش آموزان به منظور باروری تفکر و مهارت های متعالی انسان و مسابقات دوره ای با هدف جمع آوری تعداد زیادی از دانش آموزان برای انجام مسابقه به صورت لیگ است.

عدالت خواستار استفاده از ظرفیت موسسه های فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت شد و اظهار امیدواری کرد: حضور این گروه در نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی موجب آشنایی مردم مشهد با چنین مراکزی برای غنی سازی زمان فراغت به شکلی مفرح و پویا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز