خبرگزاری کار ایران

اختصاص 2368 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی و خود اشتغالی در خراسان رضوی

افرادی که بخواهند در قالب مشاغل خانگی در منازل خود فعالیت کنند می توانند با مراجعه به سایت ملی مشاغل خانگی و ارائه مدارک ثبت نام و دستگاههای اجرایی متولی این امر نسبت به بررسی درخواستها اقدام خواهند کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از تصویب و ابلاغ اعتبارات و تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی این استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از مشهد، علی اکبر لبافی با بیان این مطلب افزود:  پنجاه و نهمین جلسه شورایعالی اشتغال با موضوع توزیع منابع قرض الحسنه بانکها برای اجرای طرح های مشاغل خانگی برگزار شد و پس از تبادل نظر و بررسیهای لازم , در نهایت میزان اعتبارات برای اجرای طرحهای مشاغل خانگی و کسب و کار خرد و خود اشتغالی کشور در سال 91 تصویب و جهت اجرا به استانها ابلاغ شد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه سهم اعتبارات استان در سال جاری دربخش مشاغل خانگی معادل 1550000 میلیون ریال و در بخش خود اشتغالی معادل 818382 میلیون ریال می باشد.
وی همچنین گفت: این اعتبارات می بایست پس از طرح در کارگروه تخصصی اشتغال استان  پی گیری شده و اقدامات لازم به منظور جذب اعتبارات توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و نهادهای مدنی صورت پذیرد.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: توزیع اعتبارات درهریک بانکهای عامل از سوی شورایعالی اشتغال کشور تعیین گردیده و میزان تسهیلاتی که از طریق منابع قرض الحسنه بانکها می بایست در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گیرد نیز مشخص شده است.
لبافی ادامه داد: افرادی که بخواهند در قالب مشاغل خانگی در منازل خود فعالیت نمایند می توانند با مراجعه به سایت ملی مشاغل خانگی و ارائه مدارک ثبت نام نمایند و دستگاههای اجرایی متولی این امر نسبت به بررسی درخواستها اقدام خواهند نمود.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با روحیه همدلی و مشارکت بین بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی کلیه اعتبارات مصوب خراسان رضوی تا پایان سال جاری جذب و فرصت های شغلی جدیدی از این طریق در استان پدید آید و همچنین  مشکلات حوزه اشتغال و دست اندر کاران کسب و کار استان به میزان قابل توجهی بهبود یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز