خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید خراسان رضوی:

رفع معضل حاشیه نشینی از اولویت های کاری استانداری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۷

توجه جدی به نقاط محروم از ضرورت هایی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

ایلنا – مشهد: استاندارجدید خراسان رضوی گفت: رفع معضل حاشیه نشینی از اولویت های کاری ام در این سمت خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رفع این معضل به کار خواهم گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد فروزان مهر در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و قدیم خراسان رضوی که در ساختمان صدا وسیما برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: برای پیشرفت استان تنگناهایی وجود دارد كه با همدلی و همكاری بیشتر می‌توان به خوبی آنها را رد كرد.

وی با بیان این كه همدلی مدیران توسعه بیشتر در خراسان رضوی را به همراه خواهد داشت افزود: توجه جدی به نقاط محروم از ضرورت هایی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

استاندار جدید خراسان رضوی در ادامه از ضرورت‌های جدی تثبیت نیروها به ویژه در حوزه معاونت‌های استانداری خبر داد و تصریح کرد: در این راستا بنده صحبت‌هایی را با وزیر کشور داشته‌ام و در اولین فرصت با توجه به اصل شایسته‌سالاری نیروهای خوب را جذب کرده و انتصابات را انجام می‌دهیم.

فروزان مهر در پایان خاطر نشان کرد: فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی، توسعه صادرات و همچنین جذب سرمایه‌گذاری برای كاهش نرخ بیكاری در استان خراسان رضوی از مهمترین برنامه هایی است که در زمان سکانداری استانداری خراسان رضوی به آن ها توجه جدی خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز