خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور به مشهد نیامد؛

وعده معاون وزیر راه برای افتتاح رسمی کنار گذر شمالی مشهد عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۷

افتتاح رسمی کنار گذر شمالی مشهد که قرار بود با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شود بنا به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد.

مشهد – ایلنا: شهر مقدس مشهد به عنوان یکی از پرترددترین و میهمان‌پذیرترین شهرهای کشور، سالانه پذیرای مسافران و زائران بسیاری از سرتاسر کشور و دنیا است، به همین دلیل اغلب مشکل ترافیک در جاده‌های منتهی به این شهر وجود دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، پروژه کنار گذر شمالی مشهد به طول 72 کیلومتر که به گفته مسئولان از ماه ها قبل آماده افتتاح و بهره برداری بوده هر بار به دلایلی نا معلوم وعده افتتاح این پروژه که از پروژه های مهر ماندگار دولت دهم است عملی نمی شود و افتتاح رسمی این پروژه به تعویق می افتد.

کار اجرایی این پروژه از سال 1384 آغاز شد و در مرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری شد و از آن پس هم مسئولان استانی وعده افتتاح این پروژه با حضور رئیس جمهور را می دهند اما این مهم تحقق نمی یابد تا آن جا که با توجه به ضرورت بازگشایی این معبر برای استفاده شهروندان مشهدی، پروژه کنار گذر شمالی مشهد با حضور مردم بازگشایی شد و از آن پس هم دوباره زمزمه حضور رئیس جمهور در مشهد برای افتتاح رسمی این پروژه قوت گرفت.

محمود صلاحی نیز پیش از برکناری از سمت استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما، دلیل این عدم حضور رئیس جمهور در مشهد برای افتتاح رسمی این پروژه را تلاش برای آماده سازی چندین پروژه دیگر و افتتاح همزمان آنها با حضور دکتر احمدی نژاد خبر داد و افزود: چندین پروژه مسکن مهر در حال آماده سازی است تا همزمان با کنار گذر شمالی مشهد افتتاح شوند.

در آخرین اظهار نظر ها در خصوص افتتاح رسمی پروژه مهر ماندگار معاون وزیر راه و شهر سازی زمان افتتاح رسمی کنار گذر شمالی مشهد را پنجشنبه گذشته اعلام کرده بود که این وعده نیز عملی نشد و رئیس جمهور نیز که قرار بود برای افتتاح به مشهد سفر به دلیل نا مساعد بودن هوای و شرایط جوی به مشهد نیامد تا افتتاح پروژه کنار گذر شمالی مشهد وارد فاز جدیدی از تحولات شود.

سید احمد صادقی با تاکید بر این که در حال حاضر مردم می توانند از این پروژه استفاده کنند عنوان کرده بود: اففتتاح این پروژه توسط مردم موجب شده است زائران به راحتی و به سرعت خود را به مرکز شهر و حرم برسانند و از بروز ترافیک و تصادف جلوگیری می‌شود.

تاکنون و پس از گذشت سه روز از عدم حضور رئیس جمهور در مشهد و لغو افتتاح رسمی پروژه کنار گذر شمالی مشهد مسئولین استانی هیچگونه وعده جدیدی در این خصوص نداده اند تا نکند دوباره افتتاح با مشکلی روبه رو شود.

گفتنی است، کنارگذر شمالی مشهد از 15 کیلومتری این مشهد آغاز می شود و از طریق تقاطع غیرهمسطح از روی آزادراه مشهد ـ باغچه می گذرد و پس از عبور از شمال غرب و دور زدن حومه شهر مشهد، در منطقه ناظریه به جاده مشهد ـ قوچان متصل می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز