خبرگزاری کار ایران

پوردستان:

نیروهای مسلح دژهای مستحكم یك ملت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش با ابراز همدردی با خانواده های شهدای نیروی زمینی، نیروهای مسلح را دژهای مستحكم یك ملت دانست.

ایلنا - مشهد: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی صمیمانه خود با خانواده های شهدا اظهار داشت: نیروهای مسلح دژهای مستحکم یک ملت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان قبل از ظهر یکشنبه با حضور در مراسم تشییع پیکر چهار شهید نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح در عرصه های گوناگون حضور دارند، زمانی در مرزهای كشور و امروز در صحنه های امداد رسانی با فدا كردن جان خود به ملت و كشور خود خدمت می كنند. 

وی افزود: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس دهها شهید سرافراز تقدیم كشور و انقلاب كردند‏، هموارده در مرزبانی از مرزها آماده اند و سینه های خود را در برابر حملات دشمن سپر می كنند و در عرصه امداد رسانی نیز به هموطنانشان خدمت می كنند.

پوردستان خاطرنشان كرد: راه شهیدانی كه با نثار جان خود در عرصه خدمت رسانی و امداگری در آستانه محرم جان باخته اند ادامه دارد و ما و همكارانمان هرگز آنها را فراموش نخواهیم كرد.

در این مراسم تعداد زیادی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی هوایی و نیروی زمینی و تعدادی از مسئولان استانی حضور داشتند.

بالگرد امداد اورژانس مشهد صبح چهارشنبه 24 آبان ماه سال پس از امداد رسانی به حادثه دیدگان در حادثه واژگونی مینی بوس در محور ملك آباد درحالیكه قصد انتقال 5 مصدوم حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد را داشت دچار سانحه شد.

همه 10 سرنشین این بالگرد در این حادثه جان باختند كه 4 نفر از آنان جزو دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند در این حادثه جان باختند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز