خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد خبر داد:

اعطای 40 درصد سود تضمینی به سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار مشهد

در حال حاضر جمعیت برخی از نواحی مشهد از شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز بیشتر است لذا روسای نواحی باید از بین توانمند ترین افراد انتخاب شوند.

مشهد - ایلنا: شهردار مشهد از اعطای سود تضمینی 40 درصد به سرمایگذارانی که در مناطق کم برخوردار این شهر سرمایه گذاری کنند خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید محمد پژمان در نخستین نشست صمیمی خود با روسای نواحی مناطق شهرداری مشهد گفت: نواحی شهر مشهد پیشانی خدمت رسانی شهرداری به شهروندان و زائران است.

وی در خصوص تعیین بودجه مستقل برای نواحی گفت: در حال حاضر بر اساس پروژه‌های مورد نیاز بودجه بندی می کند که با توجه به اینکه نواحی بیشتر با مشکلات منطقه خود آشنایی دارند استقلال آنها در بودجه می تواند موثر واقع شود.

پژمان با تاکید بر حضور سرمایه‌گذار در مناطق محروم مشهد گفت: در حال حاضر شهرداری به سرمایه‌گذارانی که در مناطق کم‌ برخوردار اقدام به ساخت پروژه کنند تا 40 درصد سود تضمینی اعطا می‌کند.

شهردار مشهد ادامه داد: همچنین شهرداری مشهد در راه فراهم کردن حضور سرمایه گذاران در مناطق محروم مشهد هزینه صدور پروانه را بعد از ساخت پروژه و با تخفیف دریافت می‌کند.

پژمان گفت: سرمایه‌گذار برای حضور در مناطق کم برخوردار اعتماد و دلخوشی می‌خواهد و این مهم می‌تواند از وجود روسای نواحی ایجاد شود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرداری در حوزه تقویت محلات بیان کرد: در حال حاضر روزنامه شهرآرا محله به منظور تقویت محلات راه اندازی شده است که در آن به طور کامل به مسایل، مشکلات، معایب و محاسن محلات پرداخته می شود.

پژمان در ادامه افزود: رضایت و احترام به مردم خط قرمز شهرداری است بنابراین در این مسیر باید برای تحقق آن تلاش شود.
در ابتدای این نشست صمیمی جمعی از روسای نواحی مناطق مشهد نیز به بیان مشکلات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز