خبرگزاری کار ایران

سند آمایش نیروی انسانی خراسان رضوی تهیه می‌شود

اولویت تهیه سند آمایش نیروی انسانی از تهیه سند آمایش سرزمین بیشتر است زیرا در صورت فقدان یا عدم ساماندهی نیروی انسانی كارآمد، آمایش سرزمین راه به جایی نخواهد برد.

مشهد - ایلنا: استاندار خراسان رضوی خواستار تهیه سند آمایش نیروی انسانی استان طی سه ماه آینده شد.
 
به گزارش ایلنا از مشهد، محمود صلاحی در جلسه شورای برنامه ریزی منابع انسانی استان، توجه به منابع انسانی را پیش نیاز تحول در نظام اداری دانست و افزود: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یكی از بزرگترین ثروت‌های كشور و بهره مندی استان از این ظرفیت نیازمند ایجاد سازوكاری كارآمد است.
 
وی تهیه سند آمایش نیروی انسانی را مقدم بر تهیه سند آمایش سرزمین عنوان و اضافه كرد: بدیهی ست كه در صورت فقدان یا عدم ساماندهی نیروی انسانی كارآمد، آمایش سرزمین راه به جایی نخواهد برد.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به شكل گیری كارگروهی كشوری برای نظم بخشیدن به وضعیت نیروی انسانی نهادهای دولتی گفت: خراسان رضوی نیز همگام با سایر مناطق كشور اقدام به تشكیل این كارگروه در استان كرده است.
 
وی خاطر نشان كرد: تحلیل وضعیت نیروی انسانی موجود و تهیه بانك اطلاعات نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی از اهداف تشكیل این شوراست.
 
صلاحی ادامه داد: با در اختیار داشتن این اطلاعات امكان تهیه سند آمایش نیروی انسانی و برنامه ریزی برای ارتقای بهره وری در نظام اداری میسور خواهد شد.
 
به گفته وی بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، مجرب و متعهد زمینه ساز تحول در نظام اداری و منابع انسانی كشور خواهد بود.
 
رییس شورای برنامه ریزی منابع انسانی استان تاكید كرد: توجه به این مولفه‌ها در گزینش افراد و چیدمان آنها در سیستم اداری به معنای تحقق شایسته سالاری خواهد بود.
 
رضا عبدالملكی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی موجود در دستگاه های اجرایی پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز